Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: در حال حاضر هیچ تصمیمی برای تعطیلی هفته آینده صورت نگرفته است و ما هم منتظر ابلاغیه از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم. تاریخ انتشار: 09:00 - 15 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۲۹۴۱

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره تصمیم گیری مبنی بر تعطیلی مجدد سینما‌ها به علت شیوع ویروس کرونا در هفته آینده گفت: بعد از آخرین اعلامی که صورت گرفت و تا شانزدهم اسفند ماه مقرر شد که سینماهای کل کشور تعطیل باشند اما با نزدیک شدن به پایان زمان اعلام شده هنوز در حال حاضر هیچ تصمیمی برای تعطیلی هفته آینده سینماها صورت نگرفته و شورای صنفی نمایش نیز همچنان منتظر ابلاغیه از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: هر زمان که درباره تعطیلی هفته آینده سینما‌ها تصمیم‌گیری شود آن را اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

گفتنی است همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، تمام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و سینمایی در سالن‌های کشور از دو هفته قبل تعطیل اعلام شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران شورای صنفی نمایش هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  دولت اوکراین تصمیم کشورش را برای تغییر در وضعیت حکومت نظامی که از فوریه ۲۰۲۲ اجرایی شده است، به شورای اروپا ابلاغ کرد.

زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین با امضای این فرمان تصمیم پارلمان کشورش برای گسترش حکومت نظامی در این کشور را تایید کرد. 

این فرمان که در ۲۳ آوریل صادر شد، شامل ایجاد مناطق نظامی در خط مقدم است که برخی از مناطق اشغالی را نیز دربرمی‌گیرد. در این مناطق اشغالی دولت اکنون این اختیار را دارد که بطور موقت اموال عمومی را برای اهداف نظامی تصرف کند.

بر اساس این درخواست، دولت اوکراین مفاد این کنوانسیون مانند مصون ماندن مسکن، محرمانه بودن مکاتبات، عدم مداخله در زندگی شخصی و خانوادگی، آزادی رفت و آمد و انتخاب آزادانه محل سکونت و عدم استفاده و تصرف دارایی‌ها را رعایت نخواهد کرد.

در حالی که این تغییرات مطابق با کاربردهای معمول در حکومت نظامی است، اما برجسته کردن آنها می‌تواند در تضاد با تضمین‌های حقوق بشری باشد که اوکراین می‌بایست در جهت درخواست عضویتش در اتحادیه اروپا انجام دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت