Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@13:10:22 GMT

خسارات‌های میلیاردی کرونا به صنعت گردشگری امریکا

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۰۸۵۵

به گزارش ایلنا، طبق پیش‌بینی"انجمن ملی مسافرت آمریکا"، وضعیت ناشی از گسترش ویروس کرونا بزرگترین کاهش در سفرهای بین‌المللی به ایالات متحده از زمان بحران مالی سال‌های 2008 -2007 است.

دولت دونالد ترامپ تقریبا همه شهروندان غیرآمریکایی را که به تازگی به چین و ایران سفر کرده‌اند، از ورد به خاک امریکا منع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از گردهمایی‌های بزرگ نیز که بازدیدکنندگانی در سطح بین‌المللی داشت، لغو شده است.

مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ هواپیمایی آمریکا ازجمله یونایتد، ساوث وست و آمریکن ایرلاینز، قرار است روز چهارشنبه در کاخ سفید با مایک پنس معاون ترامپ دیدار کنند. انتظار می‌رود در این دیدار درباره تاثیر شیوع ویروس کرونا بر آینده فعالیت تجاری این شرکت‌‌ها و شیوه مدیریت محدودیت‌های سفر به آمریکا گفتگو شود.

سهام شرکت‌های هواپیمایی آمریکا از اواسط ماه فوریه 40 درصد کاهش داشته است. سهام برخی شرکت‌های هتلداری و کشتیرانی تفریحی نیز کاهش شدیدی داشته‌اند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ویسی به جریمه دو میلیاردی/ اصلا نمی دانم چرا جریمه شدم!

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی که به دلیل اظهاراتش در پس از دیدار با آلومینیوم اراک مبلغ دو میلیارد تومان از سوی سازمان لیگ جریمه شده بود، امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت و در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور در این خصوص اظهار داشت: من در پایان دیدار با آلومینیوم مگر چه گفتم که مرا جریمه کرده‌اند؟ من آن روز حرفی زدم که به بعضی از رفقایم برخورد و شنیدم که کمیته انضباطی مرا ۲۰۰ میلیون تومان جریمه کرده است.

او ادامه داد: من به مسئولان گفتم که بازی‌ها را رصد کنید، خب اگر اینطور است اصلاً رصد نکنید و ۱۰۰ میلیون دیگر هم من را جریمه کنید.

کد خبر 6097405

دیگر خبرها

  • واکنش ویسی به جریمه دو میلیاردی/ اصلا نمی دانم چرا جریمه شدم!
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • گام ستاد اقلیم و محیط زیست برای رسیدن به الگوی کاهش آلایندگی در نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان