Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضا برای ماسک و مواد ضدعفونی کننده، اظهار کرد: با توجه به دریافت گزارشاتی مبنی بر کمبود این محصولات و انجام تخلف و گران فروشی اکیپ‌های بازرسی تشکیل شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در همین راستا تعزیرات حکومتی به همراه دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت و اصناف ۱۰۰ اکیپ مشترک تشکیل دادند، گفت: محوریت بازرسی و نظارت‌ها از داروخانه‌ها و مراکز فروش لوازم پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به اینکه انجام ۱۶۰ بازرسی مشترک در سطح استان، گفت: در این بازرسی‌ها ۲۶ مورد پرونده تشکیل شد که در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه در این بازرسی‌ها ۸ هزار ماسک، دو هزار ۸۰۰ عدد دستکش و ۲۳۰ لیتر الکل کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: موارد کشف شده با نظارت دانشگاه علوم پزشکی توزیع شد.

انصاری با اشاره به دستور العمل جدید برای نانوایی‌ها در راستای استفاده از یک نیرو برای دریافت پول در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: در این زمینه نیز از تعدادی نانوایی‌ها بازرسی شده که منجر به پلمب سه نانوایی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی شده است.

کد خبر 4870544

منبع: مهر

کلیدواژه: منصور انصاری ویروس کرونا نظارت و بازرسی ویروس کرونا انتخابات 98 بوشهر ایلام سیلاب گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین تعطیلی مدارس شهرکرد بارش باران شیراز ماسک طبی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر سبزعلیپور، مدیر داروی معاونت غذاودارو دانشگاه در حاشیه بازدید از داروخانه‌های سطح شهرستان پارس آباد گفت: در این بازدیدها، مقادیر قابل توجهی داروی قاچاق و تاریخ گذشته کشف و ضبط شد که پرونده تخلفات این داروخانه‌ها جهت رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال می‌شود.
وی با تاکید بر حضور فعال مسئول فنی در داروخانه‌ها و اطلاع رسانی‌های مکرر نسبت به اصالت سنجی دارو‌ها و فرآورده‌های سلامت محور در سامانه TTAC اظهارداشت: در صورت مغایرت اطلاعات سامانه TTAC و موجودی فیزیکی داروخانه، ضمن قطع سهمیه، موضوع در کمیسیون قانونی ماده ۲۰ دانشگاه مطرح خواهد شد.
مدیر داروی معاونت غذاودارو دانشگاه بیان داشت: انبار دارویی داروخانه‌ها بایستی طبق آیین نامه و ضوابط به معاونت غذا و دارو معرفی و تاییدیه‌های لازم از سوی موسس اخذ شود.
رعایت اصول علمی و فنی در ساخت دارو‌های ترکیبی و همچنین ارجاع بیمار به پزشک مربوطه از دیگر موضوعات مورد تاکید مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان