Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:54:29 GMT

کریم باقری به طور رسمی مربی تیم ملی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۱۰۰۰

کریم باقری به طور رسمی مربی تیم ملی شد

باقری و اسکوچیچ دراین دیدار درباره مسایل مختلف و آماده سازی تیم ملی به منظورادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲  با یکدیگر  با یکدیگر گفت و گوی طولانی داشتند.

مربی تیم ملی در جریان نشست خود با اسکوچیچ سرمربی این تیم  گفت: خدمت به تیم ملی افتخار بزرگی است و من خودم را سرباز تیم ملی می دانم. همه با هم برای موفقیت‌ تیم ملی تلاش می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اسکوچیچ با تشریح برنامه های تیم ملی عنوان کرد: برای موفقیت تیم ملی همه در کنار هم‌ هستیم و با برنامه ریزی، انسجام، اتحاد و صرف انرژی‌ بالا باید تلاش کنیم دل مردم عزیز که صاحبان اصلی تیم‌ملی هستند شاد شود.

«حیدر بهاروند» سرپرست‌ فدراسیون فوتبال مدتی قبل  درباره استفاده از تجربیات باقری مربی تیم پرسپولیس با «محمد حسن انصاری فرد» مدیرعامل این باشگاه گفت و گو کرده و موافقت وی با حضور این مربی در برپایی اردوهای مربوط به‌ چهار مسابقه آینده تیم ملی را گرفته بود.
 

برچسب‌ها دراگان اسکوچیچ کریم باقری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ کریم باقری دراگان اسکوچیچ کریم باقری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روشی آسان و هوشمندانه برای اتصال دو شلنگ هم اندازه به یکدیگر (فیلم) نحوه اتصال راحت و سریع شلنگ به شیر آب (فیلم) چگونه دو شلنگ آب را به شکلی خلاقانه به یکدیگر وصل کنیم؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • در دیدار گروسی و باقری چه گذشت؟
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • ماه و سیاره مریخ به یکدیگر نزدیک می‌شوند
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان با یکدیگر دیدار کردند
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند