Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد فخرالدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای تراکتور در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و به جز بازی با پارس جم که بدشانسی آوردیم در بازی‌های قبلی روی دور نتیجه گرفتن بودیم که این وقفه ناخواسته پیش آمد و ما هم مثل بقیه منتظریم تا هرچه زودتر از این شرایط خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد تعطیلی لیگ تا پایان تعطیلات نوروز گفت: به نظرم تصمیمی بود که لازم بود گرفته شود چرا که فوتبال از جان کسی مهم‌تر نیست و در هر بازی به جز بازیکنان چندین نفر عوامل دیگر باید درگیر باشند و خطر همه آنها را تهدید می‌کند. ما در دیدارهای اخیر تمرکز نداشتیم به خاطر این موضوع و ضمن اینکه فوتبال بدون تماشاگر لطفی ندارد و اگر قرار است تماشاگر نباشد همان بهتر که تعطیل شود. این موضوع در مورد تیم ما بیشتر صدق می‌کند چرا که تراکتور به جز تماشاگرانش حامی دیگری ندارد.

مدافع تراکتور درمورد شکست مقابل پارس جم هم عنوان کرد: همانطور که گفتم در این بازی بدشانس بودیم و موقعیت‌هایمان وارد دروازه نشد و فکر می‌کنم شایستگی پیروزی در این دیدار را داشتیم ضمن اینکه کارشناسان داوری تایید کردند که پنالتی آنها اشتباه بود و یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد. در بازی‌های این چنینی این که از حریف جلو بیافتی یا عقب بیافتی خیلی در روند ادامه بازی تاثیرگذار خواهد بود و فکر می‌کنم سه امتیاز این بازی از دستمان رفت.

فخرالدینی در مورد فاصله 10 امتیازی که با صدر جدول ایجاد شده هم گفت: به هر حال شرایط اینگونه پیش رفت و همانطور که گفتم اتفاقات بازی با پارس جم هم باعث شد این فاصله بیشتر شود ولی هنوز 9 بازی دیگر باقی مانده و اتفاقات زیادی می‌تواند در آن بیافتد.

وی در مورد اینکه آیا باید پرسپولیس را قهرمان لیگ دانست یا نه هم اظهار داشت: فاصله زیاد شده ولی خب ما هنوز نا امید نیستیم و فقط می‌توانیم تلاش کنیم در بازی‌های باقی مانده بهترین نتیجه را بگیریم و بقیه‌اش دیگر با خداست و دست ما نیست. ما نا امید نیستیم و تا وقتی روی کاغذ شانس داشته باشیم تلاش می‌کنیم.

مدافع تراکتور در مورد شائبه مهندسی نتایج لیگ برتر هم که توسط افراد مختلف مطرح شده گفت: من چون نمی‌خواهم وارد حاشیه بشوم وارد این موضوع نمی‌شوم و فقط این را می‌گویم که امیدوارم تراکتور در دیدارهای باقی مانده بهترین نتایج را بگیرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال می‌گوید که نمایش پرسپولیس در بازی با آلومینیوم باعث شده تردیدهایی درباره این تیم به وجود بیاید. - اخبار ورزشی -

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره رقابت نزدیک دو تیم پرسپولیس و استقلال برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر گفت: تا قبل از شکست برابر آلومینیوم شانس خوبی برای قهرمانی پرسپولیس قائل بودم ولی این باخت و نمایش متزلزل پرسپولیس در دفاع باعث شد تردیدهایی به وجود بیاید. پرسپولیس تهاجمی فوتبال بازی می‌کند و استقلال هم دفاع کردن را خوب بلد است و هوادارانش را می‌کُشد تا یک برد یک بر صفر به دست بیاورد. هر دو تیم شاخصه‌های خودشان را دارند و فکر می‌کنم شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است.

وی با اشاره به کم شدن شانس قهرمانی سپاهان عنوان کرد: از هر لحاظ که حساب کنید سپاهان باید قهرمان می‌شد ولی نوسان عجیب و عدم نتیجه‌گیری در چند بازی باعث شد آنها شانس کمی برای قهرمانی داشته باشند.

کربکندی در مورد اینکه آیا سپاهان برای فصل بعد با مورایس ادامه همکاری خواهد داد، گفت: این مربی با سپاهان قرارداد دارد و مبلغ قراردادش هم سنگین است. اگر مورایس سپاهان را قهرمان جام حذفی کند، شرایط برای او بهتر خواهد شد. سپاهان شانس خوبی برای قهرمانی در جام حذفی دارد.

کربکندی در خصوص دیدار حساس امروز پرسپولیس و سپاهان خاطرنشان کرد: تقابل این دو تیم در این چند سال جذاب و جنجالی بوده و مطمئناً این بازی هم تماشایی خواهد شد. در طرف مقابل استقلال هم با تراکتور روبه‌رو می‌شود و هر دو مدعی قهرمانی امیدوار هستند تیم رقیب امتیاز از دست بدهد.

سرمربی سابق ذوب‌آهن اظهار داشت: کیفیت فنی بازی‌های لیگ برتر خوب و راضی کننده نیست، از طرفی وقتی مردم فوتبال‌های اروپایی را می‌بینند دیگر فوتبال داخلی آنها را راضی نمی‌کند و تماشای بازی‌های ایران بیشتر حکم سرگرمی را دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت
  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • اوسمار ویرا: ۵ بازی باقی مانده و برای حق‌مان تا آخر می‌جنگیم
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها