Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@19:14:05 GMT

محدودیت در عبور کامیون‌ها به جمهوری آذربایجان

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۱۰۵۸

محدودیت در عبور کامیون‌ها به جمهوری آذربایجان

رسول امیدی مدیرکل گمرک آستارا گفت: اکنون ۶۲۰ کامیون روسی، ۱۰۷ کامیون آذری، ۱۹ کامیون گرجی و ۲۲ کامیون مربوط به قرقیزستان، بلاروس، اکراین و تاجیکستان پشت درب گمرک آستارا مانده اند و مکاتبات اداری برای تسهیل گذر آن‌ها نتیجه‌ای نداده و به پیگیری اداری در سطح بالا نیاز است.

وی افزود: ضدعفونی و گندزدایی کامیون‌های خروج بار در گمرک آستارا با جدیت ادامه دارد، اما این کار نیز تاثیری در تسهیل گذر خودرو‌ها و رفع رسوب آن‌ها پشت در گمرک نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل گمرک آستارا ادامه داد: تردد مسافر نیز به عبور و مرور مسافران جامانده دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان محدود شده است و پایش‌های بهداشتی و تب سنجی بر روی آن‌ها اعمال می‌گردد.

امیدی تصریح کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه بهداشتی، حضور ارباب رجوع را در داخل گمرک کاهش داده و بر حجم کار‌های غیرحضوری و سامانه‌ای افزوده ایم و بسته اقلام بهداشتی نیز در میان کارکنان گمرک توزیع شده و همچنان به اقلام بهداشتی نیاز است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر جمهوری آذربایجان آستارا کرونا گمرک کامیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

بنابر روایت مهر، در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902323

دیگر خبرها

  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • ایجاد لاین اختصاصی برای تانکر‌های ترانزیتی سوخت در مرز پرویزخان