Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا متین با اعلام خبر راه اندازی ۶ واحد تولید ماسک در همدان گفت: این واحدها تقریبا روزی ۱۲ تا ۱۶ هزار ماسک برای جامعه هدف که کارکنان بخش صنایع غذایی و دستگاه های اجرایی هستند تولید می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا متین، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اعلام خبر راه اندازی واحدهای تولید ماسک در استان همدان گفت: در حال حاضر ۶ واحد تولید ماسک در استان همدان مشغول به کار شدند که تقریبا روزی ۱۲ تا ۱۶ هزار عدد ماسک تولید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۰ واحد دیگر هم داوطلب تولید ماسک شده اند گفت: برای این واحدها هم جواز صادر شده و در حال تجهیز هستند که به سرعت روی خط تولید ماسک کار کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: پیش بینی ما این است که تولید را به ۴۰ تا ۵۰ هزار عدد برسانیم و سپس ظرفیت تولید را تا ۱۰۰ هزار عدد بالا ببریم.

وی با بیان اینکه ماسک ها در جامعه هدف توزیع می شوند گفت: با توجه به شرایط بازار فعلا نمی توانیم در بین عموم توزیع کنیم.

متین گفت: جامعه هدف ما کارگران واحدهای تولیدی که با صنعت تولید مواد غذایی در ارتباط هستند و همچنین بانک ها و دستگاه های اجرایی ادارات که دارای ارباب رجوع سنگینی هستند می باشد.

وی افزود: کارخانجات صنایع غذایی تاثیر پذیری بر روی خود مردم دارند که اگر بهداشتی نباشند بسیار مشکل ایجاد می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه در بحث توزیع عمومی ماسک یک مقدار کمبود داریم افزود: در تلاش هستیم از اواخر هفته آینده مقداری ماسک های معمولی  در بین عموم توزیع کنیم .

وی گفت: چون نیاز بسیار بالا رفته یک مقداری تامین ماسک را دچار مشکل کرده که جهت رفع این مشکل واحدهای جدید هر روز دارند اضافه می شوند

متین در خصوص سرمایه واحدهای تولیدی گفت: تولیدکنند گان از سرمایه شخصی خودشان  هزینه می کنند و تعدادی هم  وام خیلی کمی خواستند که به بانک ها معرفیشون کردیم.

وی اظهار کرد: واحدها عمدتا وسایل مورد نظر را دارند و ما پارچه را از شرکت بافتینه ملایر تهیه می کنیم و خودشان هزینه را پرداخت می کنند و اداره صمت فقط هماهنگی تامین مواد اولیه را با شرایط کنونی انجام می دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به رعایت نکات بهداشتی در تامین ماسک ها گفت:  ماسک هایی که در حال تولید هستند از ماسک های کاملا حرفه ای است و عملا با پارچه های استریل شده دوخته می شوند.

وی با بیان اینکه ماسک های تولیدی عملا نزدیک به طرح N95 هستند گفت: این ماسک ها فقط فیلتر ندارد آن هم چون آنها دستگاهای برش خاصی می خواهد که تامینش با این سرعت امکان پذیر نیست و ما در حال حاضر بحران و انتشار کمتر آلودگی را فقط می خواهیم مدیریت کنیم

متین تاکید کرد: با این شرایط ما توانستیم  تولید را مدیریت و توزیع هدفمند را انجام  دهیم به این امید که  تولید به سطحی برسد که در سطح بازار توزیع  و در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

وی در پایان گفت: در بحث شوینده ها هم در استان از نظر شوینده های غیر الکی مشکلی در استان نداریم و استان های همجوار هم در این خصوص تامین می کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معدن و تجارت همدان تولید ماسک جامعه هدف ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد