Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-روز گذشته صفحه اینستاگرامی یکی از مجریان شبکه من و تو هک شد و هکر این صفحه، اقدام به انتشار اسکرین شات‌هایی کرد که به گفته او مربوط به چت های خصوصی این مجری شبکه من و تو با برخی بازیگران و سلبریتی هاست! موضوعی که البته با تکذیب برخی چهره ها مواجه شد.

سالومه سیدنیا که صفحه اینستاگرامی اش هک شده است، از چهره های معاند و ضد ایرانی است که در جنگ روانی علیه کشورمان حضور پررنگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین قبل از شهادت سردار سلیمانی در یکی از برنامه هایش با عبارت های سخیفی به حاج قاسم توهین کرده بود. این مجری زن شبکه معاند من و تو پیش از آن که از ایران خارج شود به مدت پنج سال در روابط عمومی خانه سینما حضور داشت و احتمالا به همین دلیل با بازیگران سینما و تلویزیون ایران آشنایی نزدیک دارد.  با این حال مطالبی که دیروز از صفحه این مجری شبکه من و تو منتشر شد، ابعاد گسترده تری دارد تاجایی که برخی چت ها به چهره هایی همچون پرویز پرستویی، تهمینه میلانی، شهره لرستانی، ارژنگ امیر فضلی، برزو ارجمند، امیرمهدی ژوله، مهراب قاسم خانی، علی انصاریان، مهناز افشار، سروش جمشیدی و  رضا صادقی منتسب شده است. در عکس هایی که از این چت ها منتشر شده، تعدادی از این بازیگران با اصطلاحات و عبارت های سخیفی درباره کشور صحبت کرده اند تاجایی که حتی برخی از آن ها با سالومه که از فعالان جنگ روانی علیه ایران است، درباره شرایط مردم درد دل می کنند!

با این حال شب گذشته جام جم آنلاین از واکنش برخی از این چهره ها به  این ماجرا خبرداد ونوشت که  برخی از این بازیگران این چت ها را جعلی دانسته اند. در این باره شهره سلطانی گفت: قطعا جعلی بوده اما به هر حال خیلی ها ممکن است دایرکت من بیایند و چت کنند. اما واقعا از این چتی که می گویید بی اطلاع ام. امیرمهدی ژوله نیز گفت: من اصلا در جریان این قضیه نیستم و به همین دلیل حرفی نمی زنم. علی انصاریان هم گفت: چه بامزه، من ندیدم. باید برم ببینم بعد بگویم جعلی است یا نه. شهره لرستانی نیز گفت: من اصلا نمی دانم سالومه کی هست؟ علی اوجی نیز پاسخ داده است: من راجع به این موضوعات صحبت نمی کنم. تهمینه میلانی نیز گفت: من از این ماجرا بی خبر هستم! ترجیح می دهم در این باره حرفی نزنم. فقط به عنوان یک هنرمند غصه می خورم از فحاشی هایی که در صفحه ام می شود. برزو ارجمند نیز گفت: من این موضوع را تایید نمی کنم. با این حال ارژنگ امیرفضلی تنها کسی بود که ماجرا را تکذیب نکرد  و در استوری صفحه اینستاگرام خود نوشت: «یکی پیج سالومه را هک کرده و فکر کرده الان چه فتح ظفرمندانه ای کرده...این همه زمانی که گذاشتی، واسه یک کار مهم‌تر میذاشتی بهتر نبود؟ پسر خوب سالومه قبلا ایران بازیگر بوده و طبیعیه که خیلی از همکاراش باهاش چت کنند. این چیز عجیبی نیست...». 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نیز گفت چهره ها من و تو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم به اظهارات اخیر مالک شریعتی، نماینده مجلس که در دفاع از علیرضا زاکانی در ماجرای قرارداد او با چینی ها، به جهرمی حمله کرده بود واکنش نشان داد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که آذری جهرمی ابتدا در کانال تلگرامی خود نوشته بود: «اگر گفتید محصول نهایی شرکت ساختمان سازی چیست؟ آفرین، اتوبوس برقی!»

در واکنش به این پست، مالک شریعتی به آذری جهرمی حمله ور شد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در شرایط تحریم نفت، شرکت تراستی با تایید کمیته ضدتحریم دبیرخانه شعام، تامین کننده منابع ارزی در قرارداد واردات کالاهای اساسی، دارو و سایر نیازها از جمله واگن اتوبوس و ... می شود. مصوبه کمیته مذکور "سرّی"، افشایش خیانت و مطالبه شفاف شدنش حماقت است. موضع این طناز امنیتی کدام است؟

آذری جهرمی هم در واکنش به این توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بابک زنجانی هم یک تراستی بود… کینه ی امثال آقای شریعتی از امنیتی ها قابل درک است، اما یک جمله در بسته عرض میکنم و میگذرم تا نگران آبرویشان نباشند، امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند که برای توجیه عملکرد اربابشان در شهرداری، دست به افشای وجود مصوبه‌ای سرّی در شورای عالی امنیت ملی بزنند.

دیگر خبرها

  • مجری جنجالی آرسنالی با اشاره به رونالدو؛ حالا تن هاخ باید قرص آرام‌بخش بخورد! / عکس
  • عکس| واکنش مجری ثریا به حرف‌های عجیب مجری ایران اینترنشنال
  • فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه
  • ادعای مضحک مجری بی بی سی درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی در پخش زنده | واکنش کارشناس برنامه را ببینید | ویدئو
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • ادامه جنجال ژیلا؛ واکنش خانم مجری با یک استوری در فرودگاه! | فیلم
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر