Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@06:45:22 GMT

اقلام بهداشتی به کودکان کار در بوشهر اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۱۱۸۲

اقلام بهداشتی به کودکان کار در بوشهر اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا حاجیانی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، برخی از گروه‌های بی پناه جامعه همچون کودکان کار و بی‌سرپرست و بدسرپرست، به‌دلیل مشکل اقتصادی مقدور به تهیه اقلام ضروری پیشگیری از ویروس کرونا نیستند.

وی اضافه کرد: به همین منظور نیاز به توجه بیشتری دارند که با حوزه معاونت داوطلبان و جمعیت هلال احمر شهرستان بوشهر شب گذشته در معابر عمومی که کودکان کار در تردد هستند این کار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: کودکان کار در طول روز در تماس با افراد مختلفی هستند و متأسفانه کسی به سلامتی‌شان فکر نمی‌کند، هیچ گاه متوجه ابتلاء کودکان کار و خیابان به کرونا نخواهیم شد.

وی ادامه داد: کودکان کار از امکانات پزشکی برخوردار نیستند و با آن همانند سرماخوردگی ساده رفتار می‌کنند و بدین ترتیب این ویروس را در سطح خانواده و جامعه منتشر می‌کنند.

حاجیانی تصریح کرد: در این روزها کرونا نه تنها از حضور کودکان کار در مکان‌های عمومی کم نکرده بلکه به گفته خودشان برای جبران کاهش فروش مجبورند بیش از گذشته تلاش کنند و ما برای مقابله با ویروس کرونا باید تمام راه‌های مقابله با این ویروس را کنترل کنیم.

وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر استان بوشهر با توجه به داشتن حوزه داوطلبان، از گذشته با شناسایی خانوارها در کمک رسانی به این قشر محروم جامعه خدمت رسانی کرده است، هم اکنون از خیرین، مؤسسات خیریه و مردم عزیز استان خواهشمند است با توجه به نیاز این خانواده‌ها و کودکان کار به اقلام ضروری و ضد عفونی کننده، نسبت به تهیه این اقلام ضروری در حد توان اقدام کنند و به جمعیت هلال احمر در سراسر استان برای توزیع به این قشر محروم جامعه تحویل دهند.

کد خبر 4870662

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعيت هلال احمر استان بوشهر بوشهر ویروس کرونا انتخابات 98 بوشهر ایلام سیلاب گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین تعطیلی مدارس شهرکرد بارش باران ماسک طبی شیراز بیرجند جمعیت هلال احمر کودکان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها

محمد نوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هشدار هواشناسی سطح نارنجی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش تگرگ صادر شد.

وی افزود: در همین راستا روز پنج‌شنبه در کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب مرکزی، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و نیمه جنوبی کرمان احتمال بارش شدید باران و سیلابی شدن مسیرها وجوددارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: بر همین اساس جمعیت هلال احمر ضمن اعلام آماده باش به نیروهای امدادگر، از شهروندان خواست تا از صعود به ارتفاعات پرهیز و به توصیه‌های ایمنی توجه کنند.

وی افزود: لازم به ذکر است؛ در روزهای پیش رو، حضور در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها می‌تواند منجر به بروز حادثه شود.

کد خبر 6094886

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر