Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@04:13:35 GMT

مدال المپیک دور از دسترس عباسعلی نیست

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۱۲۶۴

مدال المپیک دور از دسترس عباسعلی نیست

به گزارش سرویس ورزشی ایسکانیوز، دختر همیشه آرام و بی حاشیه کاراته از دیار "ری" و از خانواده ای مذهبی، نمونه کامل یک زن متدین است که به عنوان الگو و نمونه یک بانوی مسلمان، همواره مروج اسلام و حجاب در میادین ورزشی بوده است.

عباسعلی در پیکارهای کاراته وان اتریش در شرایطی که در ثانیه های پایانی مسابقه از ناحیه زانو دچار آسیب شدید شده یود، ایستاد و مبارزه کرد تا علاوه بر کسب نشان طلا، جواز حضور در المپیک 2020 توکیو را نیز کسب کند، به راستی ایستادگی بانوی طلایی کاراته در ثانیه های پایانی ستودنی بود، عباسعلی جنگید تا نخستین سهیمه المپیک توکیو بانوان را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما آسیب دیدگی دختر آرام کاراته جدی بود و با تشخیص پزشکان حمیده باید پای خود را به تیغ جراحان بسپارد، پزشکان معالج وی ابراز امیدواری کرده اند که این دختر طلایی به المپیک می رسد.

حال در این شرایط این بانوی افتخارآفرین بیش از پیش به حمایت همه جانبه مسئولین استان و ورزش کشور نیازمند است، از مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک تا متولیان ورزش استان تهران، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان، فرماندار، استاندار شهردار همه و همه می توانند حامی این قهرمان باشند، بدون شک حمایت مسئولین باعث دلگرمی و بهبود روند درمان وی خواهد شد.

کسب مدال خوشرنگ المپیک دوراز دسترس نیست، نام حمیده عباسعلی مترادف با مدال است؛ وی بارها و بارها ثابت کرده که ورزشکار روزهای سخت است، در بازی های آسیایی اینچئون با خونسردی و صلابت مثال زدنی اش طلایی شد، در رقابت های جهانی 2014آلمان نقره پوش شد، مدالی که نخستین مدال تاریخ کاراته بانوان ایران در جهان بود و در سال 2016 صاحب گردن آویز برنز جهان شد، در بازیهای کشورهای اسلامی با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستاد، 4 طلا و یک نقره پیکارهای قهرمانی قاره کهن و مدالهای رنگارنگ متعدد بین المللی دیگر در کارنامه عباسعلی نشان از توان وی برای طنین انداز شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی در توکیو دارد، بدون شک مدال المپیک چیز دیگری است و آرزوی هر ورزشکار حرفه ای است، مدالی که رسیدن به آن برای دختر آرام کاراته دور از دسترس نیست.

351 / 351

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد

به گزارش "ورزش سه"، امیرمحمد هوشمند برخلاف همه دیدارهای دور برگشت لیگ برتر که در ترکیب نساجی حضور داشت، در مسابقه اخیرشان مقابل ذوب‌آهن به دلیل محرومیت دور از فهرست نفرات‌شان بود و نتوانست در ترکیب قرار بگیرد، اما او حالا آماده بازگشت به میادین برای جدال با پرسپولیس است.

این مدافع 24 ساله که پس از سه فصل موفق در آلومینیوم اراک راهی نساجی مازندران شد و عملکرد خوبی در خط دفاعی این تیم داشته، حالا پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت در دیدار با ذوب‌آهن، آماده مسابقه آینده تیمش برابر پرسپولیس شده تا بتواند دوباره در خط دفاعی مثمر ثمر کار کند.

هوشمند که در این فصل موفق شده یک گل سه امتیازی برای نساجی مقابل استقلال خوزستان به ثمر رساند، امیدوار است در بازگشت به ترکیب تیمش بتواند روز موفقی برابر پرسپولیس داشته باشد و امتیاز بگیرند تا شانس بقای خود را بالاتر ببرند.

این مدافع در دوران حضورش در آلومینیوم اراک سه بار تجربه کسب پیروزی همراه تیمش مقابل پرسپولیس را داشته، امید زیادی دارد همراه با نساجی مازندران نیز به این مهم دست پیدا کند تا بیشتر از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

دیگر خبرها

  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • یوتیوب روی توسعه ابزار جدید هوش‌مصنوعی کار می‌کند
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران 
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده