Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ ‌ محمد کاظمی درباره احتکار تجهیزات درمانی و بهداشتی مربوط به کرونا در شرایطی که جان مردم به واسطه این بیماری در خطر است، گفت: در ابتدا باید بگویم دولت که از قبل پیش‌بینی این موضوع را داشت بایستی زودتر مردم را نسبت به این مسأله آگاه می‌کرد و به اندازه کافی تدارک امکانات پیشگیری را میدید. لزومی نداشت ما صادرات ماسک به چین داشته باشیم وقتی خودمان پیش‌بینی می‌کردیم چنین اتفاقی در کشورمان خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: الان به نظرم برای نظارت بر کارخانجاتی که ماسک تولید و توزیع می‌کنند کار خیلی سختی نیست و هم سازمان تعزیرات نیرویش را دارد و هم قانون کافی و وافی در اختیار دارد و دولت و قوه قضاییه هم باید کمک کند.

نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه وزیر بهداشت به رئیس‌جمهور درباره احتکارکنندگان تجهیزات درمان کرونا گفت: به خصوص دست‌های پنهانی که آقای نمکی وزیر بهداشت و درمان در نامه خود به رئیس‌جمهور از آن اسم برده بود باید مورد توجه باشد چراکه مردم منتظرند قوه قضاییه این دست‌های پنهان را فاش کند که آیا این دست‌های پنهان به جا‌ها و پایگاه‌های خاصی وابسته بودند؟ بیشتر بخوانید: تا پایان فروردین موج شیوع بیماری در کشور ما وجود دارد/ باید برای روزهای بعد از کرونابرنامه داشته باشیم عضو فراکسیون امید مجلس گفت: مردم این انتظارات را دارند و ما نباید در این قصه به دنبال آفتابه دزد‌ها باشیم. مردم انتظار دارند دستگاه قضایی این موضوع را کشف کند و این دست‌های پنهان را برای مردم آشکار سازد تا مردم بدانند قصه چیست. از طرف دیگر به نظرم کارخانجات داخلی دارند ماسک و سایر امکانات را به اندازه کافی تولید می‌کنند و فقط نظارت قوی دولت و سازمان تعزیرات را در اینجا می‌طلبد تا بتوانیم شاهد رفع مشکل باشیم.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پاسخ به این سوال که باتوجه به نامه وزیربهداشت به رئیس‌جمهور، این احتکارکنندگان دارای چه قدرتی هستند که خود را در برابر یک وزارتخانه یا در برابر مردم قرار داده و همکاران وزیر باید برای تامین سلامت جامعه با آنان به مذاکره بنشینند؟ گفت: من هم نمی‌دانم، ولی معتقدم این قدرت در قوه قضاییه و نیرو‌های اطلاعاتی وزارت اطلاعات و نیرو‌های امنیتی و انتظامی هست و می‌توانند این دستان پنهان را کشف کنند و به مردم معرفی کنند و به نظرم این کار شدنی است البته اگر اراده‌ای پشت کار باشد. منبع: ایلنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rkB خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا در ایران وزارت بهداشت دست های پنهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم

«ابوالقاسم جراره» نماینده راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم پیروز شویم و فراکسیون نیروهای انقلابی را داشته باشیم. رایزنی‌ها و تلاش‌ها در حال انجام است، اما لازمه آن صبر است تا تکلیف برخی از نمایندگان نیز روشن شود.

وی با تاکید بر تلاش برای حل دغدغه‌های مردم، افزود: یکی از موضوعات مهمی که مردم با آن درگیر هستند، موضوعات اقتصادی است. باید بتوانیم با ورود به موضوعات قانونی، در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم و اگر لازم است نظارت جدی‌تری بر قوانین در راستای تسهیل فضای اشتغال، کسب و کار، اقتصادی و تولید داشته باشیم.

جراره گفت: باید فضای اقتصادی بهتری در کشور ایجاد شود و ما باید تلاش کنیم دغدغه‌های مردم کمتر شود. یکی از موضوعاتی که باید به آن پرداخته شود که لایحه آن توسط دولت تقدیم مجلس است، بحث کاهش مالیات بر تولید است. این اتفاق می‌تواند در حوزه تولید در کشور مؤثر باشد.

نماینده راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در ادامه با اشاره به کمیسیونی که در صورت راه‌یافتن به مجلس انتخاب خواهد کرد، گفت: من در گذشته، تجربه حضور در کمیسیون صنایع را داشته‌ام. مدتی نیز در معاونت تفریغ بودجه دیوان محاسبات مسؤولیت داشته‌ام؛ اما در صورت راه‌یافتن به مجلس جدید بسته به شرایط و نیاز مجلس فعالیت خواهم کرد؛ البته این منوط به تصمیم و انتخاب مردم است.

وی در پایان ضمن تشکر از راه‌اندازی پویش با مهر انتخاب کن بیان کرد: هر چقدر بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که مردم نامزدها را بهتر بشناسند و بهتر انتخاب کنند، قطعاً خوب و مؤثر است.

کد خبر 6079522

دیگر خبرها

  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • جامعه‌ای سرافراز است که معلمانش سرافراز نگه داشته شده باشند
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی