Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه اطلاع‌رسانی، خودارزیابی و ثبت بیماران کرونا در ایران با حمایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا، دکتر رضا ملک زاده با اعلام این خبر افزود: این سامانه با نشانی:  http://corona.research.ac.ir پس از چند روز تلاش بی‌وقفه همکاران پزشک، اپیدمیولوژیست در مرکز تحقیقات بیماری‌های غیرواگیر پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران و تیم برنامه نویسی و تحلیل داده شرکت دانش بنیان ویستا، با استفاده از زیرساخت RABIT، راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در ادامه خاطرنشان کرد: سامانه جدید اطلاع‌رسانی در مورد ویروس کرونا شامل محتوای آموزشی، خودارزیابی و نظام ثبت بیماران در ایران است و هموطنان عزیز می توانند در این سامانه وضعیت سلامتی خود را با ما درمیان بگذارند.

ملک زاده همچنین افزود: در این سامانه بخش مربوط به اطلاع رسانی عمومی،  پرسش و پاسخ،  خود غربالگری (بنابر دستورالعمل کشوری)،  رجیستری بیماران و پیگیری بیماران قرار داده شده است.


به گزارش وبدا، وی در پایان گفت: مواردی همچون ابزار الکترونیک تریاژ و کورس آموزشی health professionals  نیزاضافه خواهد شد و مقرراست بایوبانک نمونه‌ها در بخش رجیستری قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس مرکز تحقیقات مدیریت اطلاعات سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بر اساس تحقیقات و نتایج به دست آمده در صورت شش ماه استفاده مستمر از این برنامه کاربردی، روشی مؤثر برای بهبود کنترل آسم و خود مراقبتی در بیماران است.

مهرداد فرزندی‌پور افزود: با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر در فن‌آوری و افزایش دسترسی به تلفن‌های هوشمند، گفت: امکان ارائه آموزش از طریق روش‌های مؤثرتر با استفاده از این تلفن‌ها، برای بیماران نیز به وجود آمده است.

وی گفت: بیماری آسم با ویزیت‌های بخش اورژانس، بستری در بیمارستان، روزهای غیبت از کار و ویزیت‌های برنامه‌ریزی نشده در مطب پزشک، هزینه‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی را به بیماران و جامعه تحمیل می‌کند.

دیگر خبرها

  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ متر مربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • وضعیت رجیستر شدن آیفون 14 پرو مکس
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان