Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-08@23:44:31 GMT

مطبوعات فارس: مسافران نوروزی به شیراز نیایند

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۱۸۷۶

مطبوعات فارس: مسافران نوروزی به شیراز نیایند

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، روزنامه‌های خبرجنوب، عصرمردم، افسانه، سبحان، تماشا، طلوع، نیم‌نگاه و شیرازنوین نشریات روزانه شهر شیراز هستند.

روزنامه تماشا در شماره ۲۰۵۰ خود تیتر یک خود را به تیتری با عنوان «لطفاً به شیراز نیایید» اختصاص داد. این روزنامه همچنین در مطلبی به نقل از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با عنوان «اسکان میهمانان نوروزی در فارس به‌طورجدی لغو شود» به مسئله ضرورت تعطیلی مراکز گردشگری در ایام نوروز باهدف کنترل بیماری کرونا پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه شیراز نوین دیگر روزنامه شیراز نیز شماره ۹۴۱ این روزنامه را با تیتر یک «دروازه‌های شیراز بسته شد» منتشر کرده است.

در این مطلب به نقل از شهرداری شیراز از مردم خواسته‌شده است که شیراز گردی را به ماه‌های دوم و سوم بهار موکول کنند و برای شکستن ویروس کرونا به کمپین «در خانه می‌مانیم» بپیوندند.

روزنامه سبحان نیز در شماره ۵۱۱۲ خود تیتر یک خود را به مطلبی به نقل از شهردار شیراز با عنوان «ممنوعیت اسکان میهمانان نوروزی در شیراز» اختصاص داده است.

روزنامه افسانه دیگر روزنامه استان فارس نیز در شماره ۴۱۰۴ خود، تیتر یک این روزنامه را با عنوان «اسکان مسافران نوروزی در شیراز ممنوع شد» منتشر کرده و به نقل از شهردار شیراز بیان کرده است: تمهیداتی برای ممنوعیت برپایی چادر در سطح شهر و خودداری از اسکان مسافران در کمپ‌های اقامتی انجام‌شده است.

روزنامه نیم‌نگاه نیز در شماره ۶۳۶۲ خود تیتر یک روزنامه را به‌عنوان «نوروز ۹۹ پذیرش و اسکان مسافران در شیراز ممنوع است» اختصاص داده است.

روزنامه عصر مردم نیز در شماره ۶۸۶۵ خود در صفحه نخست این روزنامه تیتر ‌"شهردار شیراز: مهمان نوروزی نمی‌خواهیم» را قرار داده است.

روزنامه خبر جنوب نیز در شماره ۱۱۳۳۷ خود در صفحه نخست این روزنامه تیتر «پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در شیراز ممنوع شد» را منتشر کرده و به نقل از شهردار شیراز از ممنوعیت پذیرش و اسکان مسافران در قالب کمپ‌های اسکان، برپایی چادر در پارک‌ها، سالن‌های ورزشی، فرهنگسراها و مهمانسراها در نوروز ۹۹ با توجه به شیوع ویروس کرونا خبر داده است.

روزنامه طلوع دیگر روزنامه استان فارس در شماره ۲۷۴۹ خود بخشی از صفحه نخست خود را به مطلبی از شهردار شیراز با عنوان «نوروز ۹۹ پذیرش و اسکان مسافران ممنوع است» اختصاص داده است.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان کشور چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۷۰ کشور سرایت کرده، با توجه به این امر سازمان بهداشت جهانی وضعیت فوق‌العاده اعلام کرده است.

آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر چهارشنبه (چهاردهم اسفند) به ۲ هزار و ۹۲۲ نفر و فوت ناشی از آن درمجموع به ۹۲ نفر رسیده است. همچنین ۵۲۲ نفر از مبتلایان بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

بنا بر آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ابتلای ۴۹ نفر در فارس به کرونا قطعی شده است که تاکنون ۲ نفر براثر این بیماری فوت کرده‌اند.
 

کد خبر 489661 برچسب‌ها استان‌ فارس كرونا در ايران نوروز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان فارس كرونا در ايران نوروز پذیرش و اسکان مسافران نقل از شهردار شهردار شیراز نیز در شماره ویروس کرونا تیتر یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌اعلام برنامه‌های دهه کرامت در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: امسال دهه کرامت در بازه زمانی ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت مصادف با یکم تا یازدهم ذی‌القعده برگزار می‌شود که ابتدای آن ولادت حضرت معصومه (س)، اواسط آن بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) و انتهای آن سالروز ولادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) است.
حجت‌الاسلام حسین ملک مکان از برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در بیش از ۱۲۰ نقطه شهر و روستا استان فارس خبر داد و افزود: رونمای از سند راهبردی شیراز در حرم امین ولایت ، برگزاری  جشن در مناطق مختلف شیراز ، برپایی جشن‌های مادر دختری، برگزاری پیاده‌روی‌های خانوادگی، حرکت دسته جمعی دختران از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه، ۲۰ اردیبهشت‌ به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ، اجتماع دختران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام شهاب مرادی و مولودی‌خوانی مهدی سلحشور از مهم‌ترین این برنامه هاست.
وی با بیان اینکه در ۴۰ نقطه شیراز نیز جشن‌های دهه کرامت برگزار خواهد شد، گفت: در مساجد جشن‌های دهه کرامت به صورت محله‌ای اجرا می‌شوند.
ملک مکان افزود:  همچنین چندین جشن در شیراز همراه با برنامه‌های متنوع و شاد در محلاتی، چون ارگ کریم خان زند، شهر صدرا، شمال غرب شیراز (گلستان)، عفیف‌آباد، گذر حافظ و ورزشگاه شهید دستغیب برپا می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اعلام کرد: در ۳۷ شهرستان استان فارس جشن‌های دهه کرامت همراه با برنامه‌ای متنوّع و شاد، مسابقات ورزشی، فرهنگی، کتابخوانی و پیاده‌روی‌های شاد خانوادگی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سرگردانی مسافران در فرودگاه‌های انگلیس در پی بروز اشکال فنی در رایانه‌ها
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت
  • ‌اعلام برنامه‌های دهه کرامت در فارس
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت
  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • صفحه نخست روزنامه‌- دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت