Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:33:42 GMT

۲۷ بیمار کرونایی در بیمارستان نوشهر بهبود یافتند

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۱۸۸۶

۲۷ بیمار کرونایی در بیمارستان نوشهر بهبود یافتند

دکتر محمد سلطان تویه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این دسته از بیماران پس از معاینه و دریافت نتایج مثبت بودن آلودگی آنها به ویروس کرونا از حدود ۱۰ روز پیش در این بیمارستان بستری و پس از انجام کارهای درمانی روز گذشته از این مرکز درمانی مرخص شدند.

وی اظهارداشت : هم اکنون بیماران بستری در این بیمارستان که آلوده به این ویروس هستند مراحل درمان آنان توسط کادر درمانی این بیمارستان در حال انجام است که پس از بهبودی از این بیمارستان مرخص خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر گفت که هم اکنون وضعیت امکانات و تجهیزات این بیمارستان از جمله کیت حفاظت فردی کادر درمانی با کمک بیش از ۲۰ میلیون تومانی خیران و حتی دوخت ماسک و لباس به اندازه مورد نیز ازسوی بسیج خواهران تا حدود زیادی در این مرکز درمانی برطرف شده منتهی ماسک از نوع N۹۵ به آسانی در این منطقه یافت نمی شود .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز روز گذشته در گزارشی به ایرنا ، آمار جانباختگان کرونایی در استان را دست کم ۱۳ نفر اعلام کرد.

دکتر سید عباس موسوی گفته که تعداد افرادی که نمونه آزمایش ویروس کرونا در آنها در این استان مثبت بوده  ، دست کم ۸۱ نفر بوده است .

به گفته این مقام مسئول ، دست کم  ۵۵۰ بیمار مشکوک به ویروس کرونا نیز در مراکز درمانی در این استان بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

موسوی اظهارداشت : تاکنون ۱۴۳ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در استان مازندران نیز پس از منفی شدن تست ویروس در آنها  از بیمارستان ها و مراکز درمانی مرخص شدند.
 

برچسب‌ها نوشهر ویروس کرونا مازندران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر ویروس کرونا مازندران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی عباس موسوی نوشهر ویروس کرونا مازندران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی