Web Analytics Made Easy - Statcounter

این برخورد به دلیل شعارهای نژادپرستانه انجام گرفت.

طرفداری- درگیری اریک دایر با هوادار تاتنهام پس از شکست تاتنهام برابر نوریچ سیتی در جام حذفی انگلیس، ممکن است او را با جریمه اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه کند.

به گزارش FFT، پس از اینکه ژدسون فرناندز، بازیکن تاتنهام ضربه پنالتی خود را از دست داد، با شعار نژادپرستانه از سوی هواداران تاتنهام مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریک دایر نیز نسبت به این قضیه واکنش نشان داد. او به سمت جایگاه غربی تماشاگران رفت و با بالا رفتن از پله ها، قصد داشت نسبت به آن هوادار واکنش نشان دهد که با دخالت ماموران امنیتی ورزشگاه، این مسئله همان جا تمام شد. هرچند که ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری خود حرکت بازیکنش را حرفه ای ندانست اما از واکنش او حمایت کرد.

پس از این مسئله، باشگاه تاتنهام قرار است در این مورد تصمیم گیری کند. هرچند که اتحادیه فوتبال انگلستان نیز این مسئله را زیر نظر داشته و احتمال دارد بازیکن تاتنهام را با جریمه مواجه کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه + فیلم

همزمان در سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، آیت الله خامنه ایی در دیدار با جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، در حسینیه امام خمینی(ره) گفت:  نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود/ یک بار برای همیشه درست برخورد کنید
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه + فیلم
  • تشدید مناقشات بین ایرلند و انگلیس بر سر مسئله مهاجران
  • سیاست های دو گانه غربی در قبال مسئله اسرائیل غاصب و فلسطین