Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@09:10:05 GMT

کشف بیش از ۲۰ هزار ماسک احتکار شده در خوی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۱۹۶۵

کشف بیش از ۲۰ هزار ماسک احتکار شده در خوی

فرمانده انتظامی شهرستان خوی از کشف بیش از ۲۰ هزار ماسک بهداشتی احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سرهنگ بیت‌الله پاشایی با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق گزارشات مردمی مبنی بر احتکار ماسک بهداشتی در یکی از مغازه های این شهرستان، بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیروهای پلیس با ردیابی قاچاقچیان در محل حضور یافته و بعد از دستگیری آنها را جهت رسیدگی قضایی به مراجع قانونی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی خوی، با بیان اینکه در این عملیات ۲۰ هزار ماسک بهداشتی احتکار شده کشف و ضبط شد اظهار داشت: ماسک‌ها جهت تأمین احتیاج مردم در حوزه بهداشت فردی و عمومی در اختیار دانشکده علوم پزشکی شهرستان خوی قرار گرفت.

وی، با هشدار جدی به احتکارگران و قاچاقچیان تاکید کرد: پلیس با تمام قوا و با قاطعیت با افرادی که از وضعیت موجود اپیدمی ویروس کرونا سواستفاده کرده و اقلام بهداشتی را احتکار و یا قاچاق میکنند برخورد خواهد کرد چرا که امنیت جانی مردم شریف را تحت هیچ شرایطی مورد مسامحه قرار نخواهیم داد و حفظ سلامت عمومی و مقابله با برهم زنندگان آنرا در اولویتهای خود قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد