Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:31:25 GMT

سه گانه کار قزوین در رنکینگ جهانی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۲۰۳۱

سه گانه کار قزوین در رنکینگ جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برگزاری کاپ آسیایی دواتلون کرج ۲۰۲۰، تازه ترین رنکینگ برترین ورزشکاران دواَتلون اتحادیه بین المللی ترای اَتلون اعلام شد که میثم رضایی سه گانه کار قزوینی در جایگاه ۹۹ دنیا ایستاد.

دواَتلون به رقابت ورزشکاران دوچرخه سواری و دو میدانی گفته می شود.

کرونا بازی تیم فوتبال کاسپین را لغو کرد

با تصمیم فدراسیون فوتبال، رقابت های هفته بیست و سوم لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور لغو شد و بر این اساس بازی تیم های کاسپین قزوین و خیبر خرم آباد که قرار بود ۲۵ اسفند برگزار شود، به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال کاسپین قزوین هم اکنون با ۲۳ امتیاز در مکان یازدهم گروه شمال قرار دارد.

کد خبر 4870717

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال ویروس کرونا ورزش و جوانان قزوین ویروس کرونا انتخابات 98 بوشهر ایلام سیلاب گرگان قزوین مجلس شورای اسلامی شهرکرد تعطیلی مدارس بارش باران ماسک طبی شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز

نوشاد عالمیان با برتری مقابل نفر چهارم رنکینگ جهانی تنیس روی میز، به جمع ۱۶ بازیکن برتر رقابت‌های گرند اسمش در عربستان راه یافت. - اخبار ورزشی -

به گارش خبرگزاری تسنیم، در مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های تنیس روی میز گرند اسمش در عربستان، ظهر امروز نوشاد عالمیان ملی‌پوش کشورمان مقابل «لینگ جینگ کان» نفر 4 رنکینگ جهانی از چین قرار گرفت و در دیداری تماشایی موفق به کسب برتری 3 بر 2 شد و به جمع 16 بازیکن برتر صعود کرد.

نوشاد که در رده 68 رنکینگ جهانی است، در گیم‌های دوم، چهارم و پنجم با نتایج 11 بر 6، 11 بر 9 و 11 بر 5 پیروز شد و نتایج گیم‌های اول و سوم را 14 بر 12 و 11 بر 8 به حریف واگذار کرد.

عالمیان که در همه دیدارهای خود در این مسابقات به پیروزی رسیده، در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف برنده جدال نمایندگان آلمان و چین خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با شکست نفر چهارم جهان
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است