Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@03:32:20 GMT

تشکیل کارگروه هفت‌گانه پدافند زیستی در بابلسر

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۲۰۳۸

تشکیل کارگروه هفت‌گانه پدافند زیستی در بابلسر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر از تشکیل کارگروه هفت‌گانه پدافند زیستی در سپاه این شهرستان خبر داد و گفت: چند گروه جهادی برای جمع‌آوری و تهیه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و توزیع میان مردم راه‌اندازی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمصطفی موسوی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با تقدیر از تلاش مجاهدانه کادر درمانی شهرستان بابلسر در مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: از همکارانم در درمانگاه باب‌الحوائج(ع) سپاه بابلسر که این روزها در خط مقدم حفظ سلامت مردم حضور دارند، تشکر ویژه دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه فداکاری و دفاعِ مقدس این روزهای مدافعان سلامت ملت در خاطر مردم ثبت می‌شود، ابراز امیدواری کرد شرّ این ویروس منحوس به خواست خداوند به‌زودی از کشورمان دور شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این ناحیه برای مقابله با ویروس کرونا، تصریح کرد: قرارگاه پدآفند زیستی با هفت کارگروه در سطح ناحیه، حوزه‌های بسیج و محلات بابلسر راه‌اندازی شد.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه انجام سم‌پاشی و ضدعفونی کردن در سطح اماکن عمومی، محلات و مساجد توسط بسیج با همکاری ارکان محلات در حال انجام است، گفت: پیام‌های بهداشتی نیز به‌صورت روزانه در سطح شهرستان منتشر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: چند گروه جهادی برای جمع‌آوری و تهیه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و توزیع میان مردم راه‌اندازی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر در پایان با تاکید بر اینکه مردم این شهرستان با رعایت نکات بهداشتی، هم‌دلی و همکاری با کادر درمانی و توکل و توسل به خداوند قطعا کرونا را شکست می‌دهند، بیان کرد: درمانگاه باب‌الحوائج(ع) سپاه بابلسر به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی درمانی به مردم است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش سواد محیط زیستی به کودکان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، کارشناسان معتقدند کودکان با حضور در باغ وحش، می‌توانند از اهمیت حفظ محیط زیست برای زندگی درک بهتری داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کارشناسان معتقدند ارتقای سواد محیط زیستی کودکان می تواند به محیط سالم ایران آینده کمک کند.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • آموزش سواد محیط زیستی به کودکان
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت