Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@15:22:56 GMT

تعداد مسافران قطارهای منتهی به مشهد نصف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۲۲۱۷

مصطفی نصیری ورگ افزود: پیش ازاین روزانه حدود ۸۰ رام قطار مسافربری به صورت رفت و برگشت از مشهد به ۳۱ شهر و مرکز استان تردد داشت که هم اکنون این تعداد به حدود ۴۰ رام در روز کاهش یافته است.

وی ادامه داد: آمار تردد قطارها هر روز در حال تغییر است و بر این اساس برنامه سیر برخی قطارهای مسافربری در مسیر مشهد از سوی مرکز با کاهش روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قطارهای مسافربری موجود نیز با مسافر کمتر و ضریب اشغال بسیار کمتر از زمان معمول بین مسیرها تردد دارند که این امر شرکت‌های مسافربری را متضرر می‌کند.

استانداری خراسان رضوی هفته گذشته از وزارت بهداشت خواسته بود به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا ورود روزانه قطار مسافربری از قم به مشهد را متوقف نموده و همچنین صدور روادید برای کشورهای پاکستان، عراق و افغانستان را برای سفر به مشهد لغو کند.

شمار ایستگاه‌های اداره کل راه آهن خراسان ۲۳ ایستگاه است، پیش از  شیوع ویروس کرونا روزانه حدود ۳۸ هزار مسافر از طریق راه آهن در مسیر مشهد به ۳۱ شهر و مرکز استان جابه‌جا می‌شدند.

براساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نتیجه آزمایش ۳۶ بیمار مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی مثبت اعلام شده است.

به گفته دکتر علی اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون هشت نفر در این استان به خاطر ابتلای به این ویروس جان باخته‌اند که ۶ نفر از این تعداد در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دو نفر نیز در نیشابور بوده‌اند.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ابوالفضل باقری فرد با اعلام این خبر افزود: پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی روز ۱۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی افزود: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شرکت کرده اند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان برای حضور در ۲۵ رشته تخصصی پزشکی با یکدیگر رقابت می کنند و خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 6088939

دیگر خبرها

  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت