Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@02:55:18 GMT

طبيعت جنوب شرق آسيا با آويسا

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۲۴۰۴

طبيعت جنوب شرق آسيا با آويسا

خبرگزاری آریا- از مهم‌ترین دلایل سفر به جنوب شرق آسیا، طبیعت بی‌نظیر و رویایی آن است اما برخی از کشورها، طبیعتی کاملاً برتر و متفاوت دارند. آژانس آویسا به عنوان مجری مستقیم تورهای جنوب شرق آسیا، در این‌جا دو مقصد، با طبیعتی رویایی را به شما معرفی می‌کند.

سواحل با آب‌های کریستالی با تور تایلند

تور تایلند در شهرهای متفاوت خود، از طبیعتی رویایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌خصوص شهرهای ساحلی آن، که در کنار دریاها یا اقیانوس‌های مختلف قرار گرفته است، یکی از زیباترین طبیعت‌های منطقه‌ی جنوب شرق آسیا را رقم زده است.

مقاصد مختلف سفر با تور تایلند

شاید زیباترین طبیعت در بین مسیرهای معمول ایرانیان به مقصد تایلند، جزیره‌ی پوکت باشد. جنگل‌های استوایی، آب‌های زمردین دریای آندمان و حیوانات زیبای جزیره، می‌تواند برای مسافران بسیار جذاب و دیدنی باشد. از این‌جا می‌توانید در قالب تورهای یک روزه، به جزیره‌ی فی‌فی که یکی از بهترین ساحل‌ها را دارد نیز سفر کنید و لذت ببرید.

ساموئی اما از آن دست مسیرهایی‌ست که تجربه‌ی حضور در آن، می‌تواند به کلی متفاوت از سفرهای قبلی با تور تایلند باشد. یک مسیر لوکس با طبیعتی خارق‌العاده و تپه‌های جنگلی که از میان آب‌ها سر برآورده و آب‌هایی شفاف که می‌توان از دیدن آن لذت برد و در خلوتی و دنجی جزیره، لحظاتی باشکوه را تجربه کرد.

پاتایا هم در میان مقاصد ساحلی، از بی‌نظیرترین سواحل برخوردار است، به‌خصوص که می‌توانید پا به ساحل‌هایی با ماهیان زیبا و رنگارنگ بگذارید و از بودن در این بهشت زیبا لذت ببرید. بر خلاف ساموئی، این شهر، بسیار پر جنب و جوش و شلوغ است.

در تمامی مسیرها، امکان غواصی و آب‌تنی هم فراهم است و می‌توانید با دنیای زیر آب هم آشنا شوید، البته قیمت چنین تورهایی ارزان نیست ولی این مقصدها ارزش چنین هزینه‌ای را دارند.

بانکوک هم اگر چه شهری ساحلی نیست و مدرن محسوب می‌شود به واسطه‌ی رودخانه و کانال‌های شهر و امکان قایق‌سواری که یکی از شیوه‌های حمل و نقل در آن محسوب می‌شود، می‌تواند تجربه‌ای زیبا برای مسافران فراهم کند.

انواع بسته‌های تور تایلند

تورهای تایلند معمولاً با پروازهای چارتری ماهان از مبدأ تهران به مقصد بانکوک برگزار می‌شود. در سال جاری اما پروازهای سلام ایر از مبدأ تهران و شیراز به مقصد پوکت هم به این شیوه اضافه شد. در صورت درخواست برای سایر مبدأ یا مقصدها، می‌بایست از پروازهای گران‌قیمت منطقه مانند قطر، امارات یا عمان استفاده کرد.

تورهای تایلند معمولاً در قالب 7 شب و 8 روز برگزار می‌شود و وابسته به شهرهایی که مسافران انتخاب کرده‌اند، اقامت‌هایی متفاوت در آن‌ها خواهند داشت.

آژانس آویسا به عنوان برگزار کننده اصلی و مجری مستقیم تور تایلند، همیشه تلاش کرده تا بهترین کیفیت خدمات تور را به مسافران خود عرضه کند، در این راه هم امکان تغییر تعداد شب اقامت، ارائه شهرهای مختلف و متفاوت تایلند و خدمات اختصاصی را برای مسافران خواهد داشت.

سواحل با ماسه‌های سفید با تور ویتنام

بر خلاف تایلند که بسیاری از ایرانیان تجربه حضور در شهرهای مختلف آن را داشته‌اند و طبیعت بی‌نظیر آن را تجربه کرده‌اند، ویتنام مقصدی نو محسوب می‌شود که در چند سال اخیر، مورد توجه مسافران جهانی قرار گرفته و هنوز ایرانیان زیادی به این کشور سفر نکرده‌اند. اما برای عاشقان طبیعت از هر نوع آن، ویتنام بدون ذره‌ای شک، بهترین مقصد در جنوب شرق آسیا خواهد بود.

مقاصد مختلف سفر با تور ویتنام

هانوی در شمال ویتنام، شهری با تاریخی کهن است که از مهم‌ترین شهرهای ویتنام محسوب می‌شود. در میانه‌ی شهر برکه‌ها و دریاچه‌های کوچکی وجود دارد که محل گشت و گذار محلی‌ها و توریست‌هاست و مردم محلی به گونه‌ای در آن حضور پیدا می‌کنند که در روزهای پایان هفته، مرکز شهر هانوی از حضور ماشین‌ها منع می‌شود. در نزدیکی هانوی منطقه‌ی نین بین وجود دارد که رودخانه‌ای از میان کوه‌های پوشیده از درخت گذر می‌کند و در اطراف آن شالیزارهای برنج وجود دارد. نهایتاً مسافران می‌توانند برای بازدید از معبدی در بالای کوه‌ها رفته و نمایی خیره کننده از منطقه را داشته باشند.

در فاصله‌ای نه چندان دور از هانوی، خلیج هالونگ قرار گرفته است که از عجایب هفتگانه طبیعی جهان است و در میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است. کلمه هالونگ به معنای اژدهای خوابیده است. تپه‌هایی که از درختان پوشیده شده‌اند، از میان آب‌های زمردین خلیج بیرون زده‌اند و فضایی را به وجود آوردند که انگار اژدهایی در آب دراز کشیده و بخش‌هایی از بدن‌ش بیرون آمده است. مسافران این منطقه، یک شب را در کشتی کروز بر روی آب‌های خلیج خواهند گذراند.

دانانگ یک منطقه‌ی ساحلی در مرکز ویتنام است. سواحل این منطقه بسیار وسیع، دنج و زیبا هستند. ماسه‌های سفید در خلوتی ساحل و آب‌های کریستالی، چیزی‌ست که هر مسافری را می‌تواند جذب و مبهوت خود کند. کمی پائین‌تر منطقه‌ی فان‌تیت و موی‌نه هم حضور دارند که سواحلی نظیر این بخش دارند اما در موی‌نه امکان دیدن رمل‌های شنی کویری در کنار ساحل هم فراهم است،‌ طبیعتی عجیب که احتمالاً در نقاط دیگر جنوب شرق آسیا نمی‌توان دید.

هو شی مین یا سایگون هم که مرکز تجاری این کشور است، با رودخانه‌ی سایگون شناخته می‌شود و برای مسافران جذاب است. یکی از تورهای انتخابی در هو شی مین هم گشت و گذار در رودخانه میکونگ دلتاست که در از میان درختان و نیزارها، با قایق‌های پارویی امکان گذر وجود دارد.

انواع بسته‌های تور ویتنام

تورهای ویتنام برای تمامی شهرهای آن با مدت‌زمان‌های مختلف از 5 شب تا 11 شب قابل برنامه‌ریزی‌ست و وابسته به انتخاب شهرها متفاوت خواهد شد. برای رسیدن به ویتنام، می‌توان از ایرلاین‌های گران‌قیمت منطقه مانند قطر، امارات یا ترکیش استفاده کرد یا آن که با پرواز ماهان به کوالالامپور رفت و از آن‌جا با یک پرواز منطقه‌ای به شهر مورد نظر خود رسید.

پیشنهاد ما در آژانس آویسا به عنوان مجری مستقیم تورهای ویتنام، برای کسانی‌که به دنبال یک مقصد جدید و متفاوت هستند و همچنین به آب و هوا و امکانات جنوب شرق آسیا علاقه دارند آن است که حتماً در گزینه‌های خود برای سفر، تور ویتنام را قرار دهند.

منبع : ویرلن

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرق آسیا آویسا تور تایلند جنوب شرق آسیا برای مسافران محسوب می شود تور ویتنام تور تایلند منطقه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سختی کار نفتی‌ها

شانا _ گروه فیلم: منطقه تهران یکی از مناطق دوازده‌گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که مرکز آن در جنوب پایتخت واقع شده است و با ۲ هزار و ۷۳ کیلومتر خطوط انتقال با مناطق مرکزی اصفهان، شمال‌غرب، شمال‌شرق، شمال و جنوب‌شرق اشتراک انتقال دارد. این منطقه همچنین با داشتن ۹ مرکز انتقال نفت، ۴ تأسیسات، ۲ ایستگاه فشارشکن، ۲۶ ایستگاه مخابراتی و ۲۲ رشته خط از قطر ۸ تا ۳۰ اینچ، سوخت موردنیاز کلانشهر تهران و استان‌های نیمۀ شمالی کشور را تأمین می‌کند.

دریافت 35 MB

این منطقه وظیفه انتقال فرآورده‌های نفتی به استان‌های سمنان تا خراسان رضوی، مازندران، البرز، قـزوین، گیلان و زنجان را عهده‌دار بوده است. افزون بر آن، نفت خام خوراک پالایشگاه‌های تهران و تبریز نیز از طریق این منطقه تغذیه می‌شود و کل محصول تولیـدی پالایشگاه تهـران با خطوط این ترمینال به استان‌های ذکرشده و همچنین انبارهای نفت پخش در جنوب، شمال‌غرب و شمال‌شرق انتقال می‌یابد.

منطقه تهران همچنین وظیفه سوخت‌رسانی از طریق خطوط لوله به فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی (ره) و تأمین سوخت نیروگاه‌های دماوند، باقرشهر، منتظرقائم، شهیدرجایی (قزوین) و گیلان را نیز به عهده دارد.

دیگر خبرها

  • تصاویر | طبیعت بهاری کردستان
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • آبشار آبگرمه دورود با مناظر رویایی+فیلم
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • سختی کار نفتی‌ها
  • دیدنی های امروز؛ از موج گرما در شرق و جنوب آسیا تا وضعیت رفح
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • نگاهی به طبیعت بهاری دریاچه سد آغچه در بوئین میاندشت + فیلم
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟