Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تصمیم‌های اخذ شده در کمیته مدیریت شرایط اضطراری شرکت ملی نفت ایران در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا در صنعت نفت در بالاترین سطح به صورت روزانه پیگیری و پایش می‌شود.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، نشست کمیته مدیریت شرایط اضطراری سطح 3 (بالاترین سطح مدیریتی و تصمیم گیری) با حضور فرخ علیخانی، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید به عنوان جانشین رئیس کمیته شرایط اضطراری، حبیب‌الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به عنوان فرمانده صحنه و دیگر اعضای این کمیته به صورت روزانه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نشست عصر دیروز (چهارشنبه، 14 اسفند) این کمیته که با هدف تحلیل وضعیت برنامه‌های اجرایی کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کووید 19 برگزار شد ضمن پیگیری و بررسی روند اجرایی شدن تصمیمات قبلی، وضعیت موجود انبارها و نحوه توزیع اقلام ضروری برای مدیریت بیماری مانند تجهیزات تشخیصی و درمانی و بهداشتی و داروهای تخصصی لازم مورد بررسی قرار گرفت و تامین اعتبار و بودجه لازم و تعیین متولی تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده که جلسه قبل مصوب شده بود پیگیری شد.
مدیران صنعت نفت در این نشست همچنین از خدمت‌رسانی شبانه‌روزی تلاشگران بهداشت و درمان صنعت نفت به بیماران مشکوک و مبتلا به ویروس کووید 19 در سراسر کشور قدردانی کردند.
فرخ علیخانی در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد فرودگاه‌های عملیاتی و هلی‌پورت‌ها گفت: دستورعمل‌های مناسبی در خصوص مواجهه با ویروس کووید 19 تصویب شده و نظارت مدیریت اچ‌اس‌یی بر روند اجرایی این دستورعمل‌ها بسیار مهم است.
وی همچنین الگوی آماده شده برای پیگیری‌های بعدی در چهار بخش پیشگیری، آمادگی، مقابله، بازسازی و بازتوانی را نیز تشریح کرد.
در ادامه نشست نیز حبیب‌الله سمیع به عنوان فرمانده صحنه ضمن ارائه آخرین گزارش مربوط به درمان بیماران در سراسر کشور و پیگیری آخرین تصمیمات اخذ شده، از آمادگی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برای برگزاری دوره‌های کوتاه مدت با رویکرد تربیت مربی، الزامات بهداشت عمومی و محیط و سلامت روان، بهبود تغذیه و نحوه استفاده از دستگاه تب سنج خبر داد.
وی ادامه داد: تامین مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز از طریق پتروشیمی و وزارت بهداشت در حال انجام است و تاکنون روند بسیار خوبی داشته است و بخش زیادی از نیازها تامین و به شرکت‌ها و مراکز مختلف در کشور ارسال شده است؛ دستگاه‌های تب‌سنج نیز برای همه شرکت‌ها و مناطق خریداری و ارسال شده و از امروز نیز تب‌سنجی همکاران در بخش‌های مختلف به صورت منظم آغاز می‌شود.
سمیع با اشاره به تامین و اعتبار مناسب مورد نیاز برای خرید اقلام مورد نیاز دارویی، تجهیزات و وسایل حفاظت فردی از سوی شرکت ملی نفت، گفت: در زمینه تامین دارو برای بیماران بستری اقدام‌های بسیار خوبی انجام شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
این گزارش می‌افزاید: کنترل دقیق‌تر شاغلین دارای بیماری زمینه‌ای، غربالگری و اندازه‌گیری درجه حرارت پرسنل عازم به مناطق عملیاتی و کنترل این عملیات از سوی اچ‌اس‌یی، استخراج وظایف امور کارکنان و ارائه دستور عمل‌های مربوطه به آنها، تعیین نقشه مناطق آلوده به ویروس کرونا از سوی سازمان بهداشت درمان صنعت نفت، اعلام میزان مرخصی مازاد کارکنان از سوی امور کارکنان به مدیریت‌ها و لزوم استفاده از این مرخصی‌ها، تامین نیروی انسانی مورد نیاز حوزه بهداشت و درمان صنعت نفت و تعریف دورکاری برای کارکنان در معرض خطر و اقدام‌های انگیزشی و بررسی پیشنهاداتی برای جبران زحمات کادر درمانی و پرستاری نیز از مصوبات این کمیته بود.
لازم به ذکر است، جلسات سطح 3 مدیریت بحران (بالاترین سطح در شرکت ملی نفت) به صورت مستمر و روزانه تا پایان شرایط اضطراری برگزار و بر نحوه اقدام‌ها و مصوبات نظارت دائمی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بهداشت و درمان صنعت نفت شرایط اضطراری شرکت ملی نفت مورد نیاز اقدام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از نشست زمین و آب‌گرفتگی در خیابان علامه مجلسی خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره نشست زمین در یکی از خیابان‌های اصفهان، اظهار کرد: حادثه نشست زمین به طول هشت متر در عرض چهار متر در اثر شکستگی خط لوله آب‌رسانی ۳۰۰ میلی‌متری آزبست در خیابان علامه مجلسی رخ داده است.

وی افزود: حادثه مذکور باعث آب‌گرفتگی خیابان، پیاده‌رو و تعدادی از مغازه‌ها شد، عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی در محل اقدام کردند و تیم‌های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان آتش نشانی برای ایمن‌سازی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: لازم است بدانیم اقدامات لازم برای تخلیه آب انجام شد و پس از تخلیه آب و قطع جریان آن عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله اقدام خواهد شد.

کد خبر 748928

دیگر خبرها

  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی