Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سید علی شفیعی مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه ۴۹ مرکز برای اخذ درخواست کارت‌های هوشمند ملی در استان زنجان دایر است، گفت: از این تعداد ۱۲ اداره، ۲ نمایندگی، ۱۱ ایستگاه پست، ۱۶ دفتر پیشخوان و ۸ ایستگاه سیار است.
او با اشاره به اینکه جمعیت استان زنجان براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ یک میلیون و ۵۷ هزار و ۴۶۱ نفر بوده است، عنوان کرد: ۸۳۸ هزار و ۵۵۶ نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شفیعی با بیان اینکه ۷۱۱ هزار و ۸۱ نفر از جمعیت واجد شرایط استان کارت هوشمند ملی دریافت کردند، اضافه کرد: این تعداد معادل ۸۴.۸۰ درصد ازجمعیت واجدین شرایط است.

او  با بیان اینکه کارکرد کارت هوشمند ملی در سال گذشته ۱۵۲ هزار و ۷۹۵ مورد بوده است، بیان کرد: این آمار در ۱۱ ماه گذشته از سال‌جاری برابر با ۶۵ هزار و ۳۶۲ مورد بوده است.

شفیعی با بیان اینکه کارکرد کارت هوشمند ملی در بهمن ماه ۷ هزار و ۳۹۸ مورد بوده است، گفت: این آمار در دی‌ماه معادل ۶ هزار و ۴۴۷ مورد بوده است. انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارت هوشمند ملی ثبت احوال کارت هوشمند ملی مورد بوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، دانشگاهیان استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خیزش ضد صهیونیستیِ دانشجویانِ دانشگاه‌های ِآمریکا تجمع خواهند کرد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های زنجان در حمایت از مردم فلسطین و همچنین محکومیت دستگیری دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین تجمع خواهند کرد.

این تجمع روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه در دانشگاه زنجان، روبروی کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

همچنین امروز تجمع اعتراضی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

کد خبر 6091016

دیگر خبرها

  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود