Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، افشین ناظمی، مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تمامی مسابقات لیگ های فوتبال باشگاهی در لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم تا پایان اسفند امسال تعطیل شد.

او افزود: پیرو دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، مسابقات لیگ‌های فوتبال کشور در رده‌های مختلف تا پایان اسفند ماه امسال به تعویق افتاد که با توجه به این امر دربی گیلان در لیگ دسته اول و بازی تیم‌های سپیدرود رشت با ملوان بندرانزلی نیز لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه سپیدرود گفت: قرار است رقابت‌های لیگ دسته اول کشور و سایر لیگ‌ها پس از تعطیلات نوروز از سر گرفته شود که برنامه جدید مسابقات فوتبال باشگاهی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام خواهد شد که با توجه به این امر، بازی تیم‌های سپیدرود و ملوان انزلی نیز فروردین ماه برگزار می‌شود.

 افشین ناظمی افزود: : همچنین قرار بود تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی دوشنبه هفته آینده در هفته بیست و هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار گیرند.

انتهای پبام/عط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال سپیدرود دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است