Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ضدعفونی و ایمن سازی ۳ نقطه پرتردد از شهر همزمان با شیوع ویروس کرونا در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اعلام این خبر درباره جزئیات طرح مذکور‌ گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در پایتخت، سازمان مدیریت پسماند صبح امروز با استفاده از ۳۰ دستگاه خودروی واترجت با ظرفیت هر یک، هزار لیتر پایانه‌های جنوب و بیهقی و میدان میوه و‌ تره بار جنت آباد و خیابان های منتهی به هر یک از این نقاط را ضدعفونی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توضیح ویژگی های محلول ضدعفونی کننده مورد استفاده در این طرح اظهار کرد: محلول ضدعفونی کننده ای که از سوی سازمان مدیریت پسماند استفاده شد، دارای تاییدیه وزارت بهداشت است و از آلمان وارد کشور شده است. ویژگی این محلول آن است که نه تنها تمامی سطوح را ضدعفونی می کند، بلکه مانع جذب ویروس تا ۲۴ ساعت آینده می شود. 

به گفته علیپور طرح ضدعفونی کردن ۳ نقطه پرتردد پایتخت، صبح امروز با حضور ۷۰ نیروی سازمان پسماند انجام شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ادامه اجرای این طرح در روزهای آینده خبر داد و گفت: اولویت ما ضدعفونی کردن تمامی اماکن عمومی و‌ پرتردد شهر است. براین اساس، با برنامه ریزی های صورت گرفته در روزهای آتی سایر فضاهای شلوغ به ویژه اماکنی که محل ورود هموطنان به شهر تهران است را ضدعفونی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تهران میوه ضدعفونی مدیریت سازمان مدیریت پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین، احمد احمدی صدر در این باره گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاکبانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

او افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 847490 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها خدمات شهری شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان