Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال غفارزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در حال حاضر کارخانجات تولید الکل و دستکش با ظرفیت کامل در استان فعالیت می‌کنند افزود: مردم نگران توزیع و عرضه‌ی اقلام بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا نباشند.

وی ادامه داد: ظرفیت تولید دستکش در استان در حد ملی است و با وجود واحدهای تولیدی که ۲۴ ساعته کار تولید دستکش را انجام می‌دهند، علاوه بر رفع نیاز بازار کشور، نیاز بازار استان نیز تأمین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی که تقاضا برای خرید دستکش و سایر اقلام بهداشتی بسیار زیاد است اضافه کرد: کارشناسان نظارت و بازرسی هم دوشادوش تولید کنندگان تلاش می‌کنند تا هم تولید و هم عرضه‌ی این اقلام به نحو احسن انجام گیرد.

غفارزاده خاطرنشان کرد: استان آذربایجان غربی هم اکنون ظرفیت تولید الکل خود را به ۲۵ هزار لیتر در روز رسانده است و این رقم در مقایسه با سایر استان‌ها رقم قابل توجهی است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: استفاده از ظرفیت خود استان در موضوع تولید مواد ضدعفونی کننده و سایر اقلام در دستور کار قرار گرفت و تولید ظرفیت ۲۰ هزار تن در روز ایجاد شد و توزیع آن در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و سایر امکان و داروخانه آغاز شد.

وی با بیان اینکه ۲۵ هزار بطری ضدعفونی کننده توزیع شد که ۱۵ هزار مورد آن مربوط به مرکز استان بود عنوان کرد: ۳۱۷ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در اختیار داشتیم که بیش از ۳۱ هزار و۷۵۰ لیتر آن مصرف شده است.

کد خبر 4870766

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی لوازم بهداشتی ویروس کرونا انتخابات 98 بوشهر ایلام سیلاب گرگان قزوین مجلس شورای اسلامی شهرکرد بارش باران تعطیلی مدارس ماسک طبی شیراز بیرجند آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حجاج این اقلام را به فرودگاه نبرند

سرهنگ اسماعیل کشمیری فرمانده پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تاکید کرد: خواهش می کنم زوار خانه خدا مواد مخدر سنتی یا صنعتی همراه نداشته باشند.

دریافت 7 MB

به گزارش مشرق، سرهنگ اسماعیل کشمیری فرمانده پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تاکید کرد: طبق ماده ۱۷ قانون مبارزه با مواد مخدر، در صورت کشف مواد مخدر از زائر، آن فرد در مرحله اول یک تا ۵ سال و در مرحله دوم ۵ تا ۱۵ سال ممنوع‌الخروج خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فیلم/ حجاج این اقلام را به فرودگاه نبرند
  • امسال ۲۰۰ تن سیست و بیومست آرتمیا در آذربایجان غربی تولید می شود
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • سود ۳۱۷ میلیون دلاری پالایشگاه آبادان در سال گذشته
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی