Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@14:56:28 GMT

جایگاه های سوخت استان فارس ضد عفونی شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۳۰۰۱

جایگاه های سوخت استان فارس ضد عفونی شدند

رئیس روابط عمومی منطقه فارس از ضد عفونی و گندزدایی مجاری عرضه سوخت مایع و سی ان جی در سطح استان خبرداد.

محمدهادی غلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز، با اشاره به اینکه جایگاه‌های سوخت یکی از مکان‌های مهم و پرتردد خدمات‌رسانی است، گفت: با توجه به اینکه جایگاه‌های سوخت می‌تواند یکی از مکان‌های انتقال کرونا ویروس باشد، از هفته گذشته تمامی سطوح جایگاه‌های عرضه سوخت  بویژه تلمبه‌ها، نازل‌ها و دستگاه‌های کارت خوان بصورت روزانه ضد عفونی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس روابط عمومی منطقه فارس افزود: با شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور کمیته مبارزه با کرونا  با حضور مسئولین منطقه و انجمن صنفی جایگاهداران استان  برگزار و تصمیماتی در زمینه رعایت اصول بهداشتی و کاهش خطر این ویروس در جایگاه‌ها گرفته شد.

وی استفاده از دستکش یکبارمصرف و ماسک در جایگاه ها و پرداخت الکترونیکی بهای سوخت بجای پول نقد را از الزامات ابلاغ شده به جایگاه‌ها عنوان کرد و متذکر شد: علی رغم شرایط ویژه و حساس کنونی هیچ امکانات خاصی به جایگاه های سوخت برای مقابله به ویروس کرونا داده نشده است و مالکین جایگاه شخصا سعی در تامین مواد ضد عفونی و دستکش دارند که با مشکلاتی روبرو هستند.

غلامی با بیان اینکه در تهیه اقلام مورد نیاز جایگاه‌ها، هماهنگی های لازم با سازمان های مربوطه شده است، از مردم درخواست کرد: هنگام مراجعه به جایگاه‌های سوخت تجهیزات بهداشتی مانند دستکش یکبار مصرف به همراه داشته باشند و سعی کنند در فرآیند پرداخت بهای سوخت از کارت‌های بانکی استفاده کنند.

وی از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق شماره تلفن ۳۲۲۶۳۳۱۲ واحد رسیدگی به شکایات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی فارس مشکلات خود رامطرح تا موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/9810013

منبع: فارس

کلیدواژه: ضد عفونی شیراز جایگاه های سوخت سوخت جایگاه های سوخت جایگاه ها ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید

 به گزارش تابناک، تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ موفق شد تایلندِ میزبان را با نتیجه ۴ بر یک شکست داده و قهرمان این رقابت‌ها شود.

پس از پایان این رقابت‌ها باقر محمدی عنوان بهترین دروازه‌بان جام انتخاب شد.

تیم کشورمان در این مسابقات عملکرد درخشانی داشت و موفق شد برای سیزدهمین بار فاتح جام ملت‌های آسیا شود.

همچنین تیم فوتبال تایلند، جایزه بازی جوانمردانه را دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود