Web Analytics Made Easy - Statcounter

متخلفان لوازم را از کشورهای چین، مالزی و هندوستان با ارز دولتی وارد کشور می‌کردند و پس از دپو در یک انبار در شهرک صنعتی اشتهارد، آن ها را با مراک داخلی بسته بندی کرده و سپس هم برای صادرات و هم برای فروش در داخل کشور عرضه می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ، انبار بزرگ ملزومات بهداشتی احتکاری را در شهرستان اشتهارد کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای اطلاعات سپاه استان البرز در این عملیات موفق به کشف چهارمیلیون عدد دستکش یکبار مصرف، ۱۵ گونی دستکش فله ای، ۹۶ هزار ست سرم و یک میلیون و ۲۰۰ هزار سرنگ انسولین شدند.

متخلفان این لوازم را از کشورهای چین، مالزی و هندوستان با ارز دولتی وارد کشور می‌کردند و پس از دپو در یک انبار در شهرک صنعتی اشتهارد، آن ها را با مراک داخلی بسته بندی کرده و سپس هم برای صادرات و هم برای فروش در داخل کشور عرضه می‌کردند.

بر اساس این گزارش این انبار پلمب و لوازم مربوطه ضبط و متخلفین پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

روابط عمومی سپاه استان البرز از مردم  استان خواست، گزارش‌های خود مربوط به احتکار لوازم بهداشتی و پیشگیرانه بیماری کرونا را با سامانه ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه ارائه دهند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: چین مالزی صادرات کشف اطلاعات سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۳۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟

به گزارش همشهری آنلاین، در این گزارش صدا و سیما تاکید شده است که «ذخیره طلا و دلار در خانه و انفاق نکردن آن در قرآن نکوهش شده است و مردم باید حساب سپرده ارزی باز کنند.».

در این گزارش علاوه بر آیات قرآن و توضیحات مفسران، صحبت هایی از حجت الاسلام قرائتی و نیز دیگر کارشناسان مذهبی و نمایندگان مجلس مطرح شده است.

کد خبر 848562 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی