Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مجید عسگری فرماندار دهلران گفت: به همراه مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان، مدیر عامل آب منطقه‌ای ایلام و کارشناسان ستاد بحران استانداری از مسیر ارتباطی روستایی پتک به موسیان که بدلیل انحراف رودخانه دویرج در مسیر آسیب قرار گرفته و تردد در این مسیر ممنوع شده بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اصلاح مسیر رودخانه با همکاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و آب منطقه‌ای و شرکت نفت چشمه خوش به زودی عملیاتی خواهد شد.

عسگری افزود:با توجه به بارندگی‌های اخیر مسیر رودخانه دویرج انحراف داشته و این انحراف موجب تهدید جاده تردد روستایی پتک به موسیان و اراضی کشاورزی و لوله‌های نفت در منطقه شده است.

او گفت: با حضور مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، مدیر عامل اب منطقه‌ای و کارشناسان بحران استانداری موضوع بررسی و راهکار ساماندهی و انحراف رودخانه دویرج به مسیر اصلی خود برای جلوگیری از خسارت به راه و کشاورزی و نفت در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وقوع سیل راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ها یک سد دیگر ایران را سرریز کرد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان صادق علیمرادی روز جمعه بیان کرد: طی سامانه بارشی اخیر از دوشنبه شب تا امروز، در پی بارش‌های سیل آسا در حوضه آبریز سد دویرج به خصوص در شهرستان آبدانان، این سد مخزنی عصر روز پنج شنبه سرریز شد.

وی افزود: سد مخرنی دویرج با حجم مخزن ۲۰۵ میلیون متر مکعب در شهرستان دهلران به منظور تأمین آب کشاورزی و صنعت شهرستان و همچنین مهار سیلاب‌های رودخانه دویرج احداث شده است.

سد مخزنی دویرج در ۱۳ کیلومتری شمال شرق شهر موسیان از توابع شهرستان دهلران بر روی رودخانه دویرج واقع در جنوب غرب استان ایلام احداث می شود.

کد خبر 849037 برچسب‌ها خبر مهم باران سد

دیگر خبرها

  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • بارش ها یک سد دیگر ایران را سرریز کرد + جزئیات
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • سیلاب موجب زیر آب رفتن اراضی دیم منطقه نهرعنبر موسیان شد
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت