Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:09:23 GMT

استان کرمانشاه امکان پذیرش مسافران نوروزی را ندارد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۳۴۸۷

استان کرمانشاه امکان پذیرش مسافران نوروزی را ندارد

استاندار کرمانشاه با اشاره به کنترل ورودی‌های شهرها گفت: استان کرمانشاه نوروز امسال امکان پذیرش مسافران را ندارد. ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان کرمانشاه اظهار داشت: برنامه‌های این شورا امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ضرورت ایجاد هماهنگی برنامه‌های تدوین شده با اقدامات پیش‌بینی شده در دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: اولویت ما خدمت به مردم و همراهی کامل با ستاد مدیریت کرونا به منظور انجام برنامه‌های پیشگیرانه است.

بازوند به وظایف این شورا و تدوین برنامه‌های کاهش تصادفات جاده‌ای درون شهری و برون شهری اشاره کرد و افزود: شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی راه‌ها ضمن انجام امور مربوط به کاهش تصادفات باید در راستای تحقق برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی فعالیت کند.

گزارش ویدئویی تسنیم| ورود سپاه ‌برای ‌مقابله با ‌کرونا / ضدعفونی معابر‌ توسط ‌تکاوران تیپ ‌حضرت مهدی(عج)کرونا| افزایش آمار مبتلایان در کشورهای عربی/ عربستان از دومین مورد ابتلا به کرونا خبر دادنماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: ریشه کنی ویروس کرونا نیازمند اقدام جهادی مردم و مدافعان سلامت است

وی بیان کرد: راهنمایی و رانندگی در کنترل جاده‌ها کوشا و قانونمند باشد و اجرای قانون را به صورت جدی مدنظر داشته باشد.

بازوند گفت: شهرداری کرمانشاه باید برنامه‌ای مطلوب برای سال ٩٩ در زمینه کاهش تصادفات درون شهری داشته باشد و ضدعفونی وسایل نقلیه عمومی را نیز گسترش دهد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: ورودهای شهر کنترل خواهد شد و تست تب‌سنجی نیز انجام می‌شود؛ اما به دلیل پیشگیری از کرونا آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را نخواهیم داشت.

انتهای پیام/832/ ت

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی

سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اجرای طرح نوروزی افتاد و برنامه ریزی دقیقی از طرف همه سازمان‌هایی که سهم ، نقش و مسئولیت داشتند از جمله همکاران در مجموعه سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودروها و پلیس راهور صورت گرفت و ما توانستیم اتفاقات خوبی را در ایام نوروز رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب و قابل توجه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ کاهش ۱۴.۳ درصدی جانباختگان در تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته بود.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: البته مجموع تصادفات شهری و جاده ای ۹.۴ درصد کاهش دارد ولی در تصادفات جاده ای شرایط نسبتا خوبی را داشتیم که با برنامه‌ریزی و حضور مناسب همه دستگاه‌های اجرایی توانستیم در سال ۱۴۰۳ شاهد شرایط مناسب تری نسبت به سال گذشته باشیم.

سردار حسینی تاکید کرد: شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم و در این راستا ما برای اینکه به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را مستقر کنیم باید اقدامات خود را در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند