Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@09:38:24 GMT

لغو تمامی پروژه‌های حفاری در البرز

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۳۷۹۷

لغو تمامی پروژه‌های حفاری در البرز

رئیس پلیس راهور استان به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان در روزهای پایان سال، از لغو تمامی پروژه‎‌های حفاری در شهرهای استان خبر داد .

سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: به منظور ارتقاء ایمنی شد در معابر و جلوگیری از سوانح دلخراش رانندگی، از 15 اسفندماه سال‌جاری تا 20 فروردین سال 99 تمامی عملیات‌های عمرانی و حفاری در سطح معابر شهری استان البرز ممنوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان البرز بیان کرد: این اقدام به استثنای موارد اضطراری از قبیل ترکیدگی لوله آب، گاز و... که توسط سازمان های متولی خدمات‌رسان اجرایی می‌شود.

وی ضمن توصیه به شهروندان در خصوص رعایت کامل قوانین و مقررات از آن‌ها خواست که با رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در برقراری نظم و انضباط اجتماعی و ترافیکی یاری کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس راهور البرز ترافیک کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند

فرماندار شهرستان مرند در مراسم اجرای طرح ایمنی در مدرسه روستای اردکلو گفت:طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی با هدف آشنایی کودکان با قوانین راهنمایی و رانندگی و افزایش فرهنگ ترافیکی در مدارس شهری و روستایی شهرستان مرند برگزار شد.

داوودعباسی افزود: همیاران پلیس کودک در فرهنگسازی رعایت قوانین و مقررات رانندگی نقش پررنگی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز