Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@22:04:46 GMT

پذیرش گردشگر در مراکز اقامتی باغبادران ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۳۸۱۱

پذیرش گردشگر در مراکز اقامتی باغبادران ممنوع است

شهردار باغبادران گفت: پذیرش تورهای گردشگری در شهر باغبادران تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الله امینی باغبادرانی در جمع خبرنگاران با تکذیب حضور گردشگران از شهر قم در شهر باغبادران، اظهار کرد: حدود ۷۰۰ مجموعه فرهنگی، اقامتی و تفریحی در شهر ساحلی باغبادران فعالیت می‌کند که بیشتر آن‌ها خصوصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور گردشگران با خودروهای دارای پلاک‌های متعلق به استان‌های مختلف و شهرهایی که شیوع کرونا در آن‌ها زیاد است، سبب بروز نگرانی برای شهروندان شده بود بر همین اساس به منظور رفع نگرانی شهروندان و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با صدور بخشنامه‌ای پذیرش تورهای گردشگری در شهر باغبادران تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

شهردار باغبادران تصریح کرد: خوشبختانه مراکز گردشگری شهر باغبادران از طریق فضای مجازی دستور لغو پذیرش گردشگر را به طور کامل آگاهی همگان رساندند و کمپین ممنوعیت جذب گردشگر نیز ایجاد شده است، با این وجود چنانچه هر یک از مراکز اقامتی توریستی به این بخشنامه بی‌توجهی کنند، با دستور مقام قضائی آن مرکز پلمب خواهد شد.

امینی عنوان کرد: دستگاه قضائی این اختیار را به دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهر باغبادران تنفیذ کرده است که در صورت نیاز انشعاب آب، برق و گاز مجموعه‌های متخلف نیز قطع شود، زیرا در اینگونه موارد بحث مسئله حفظ سلامت شهروندان مطرح است.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده مواردی مبنی بر پذیرش گردشگران در مراکز اقامتی، تفریحی و گردشگری ضمن تماس با شماره‌های ۱۳۷ شهرداری و ۱۱۰ پلیس شهرستان، این موضوع را گزارش دهند.

کد خبر 413617

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری شهر شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی آموزش شهروندی منشور حقوق شهروندی ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پیشگیری از کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر باغبادران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران

یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر تهران دچار حریق شد که در پی آن عوامل آتش‌نشانی به همراه نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه  ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام خواهد شد.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • حمله ناگهانی خرس به خودروی گردشگر (فیلم)
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • امدادرسانی به گردشگر گرفتار در پل خدا آفرین بازفت
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند