Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر یاراحمدی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس «کرونا»، اظهار داشت: ۱۲ هزار عدد ژل و محلول ضد عفونی کننده بین مراکز جامع سلامت تمامی شهرستان‌های استان توزیع شده است.

وی، گفت: این اقلام بر اساس سامانه «سیب» و جمعیت تحت پوشش هر مرکز با تعرفه دولتی در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تصریح کرد: در همین راستا ۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده دیگر نیز توزیع شد.

کد خبر 4870880

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی لرستان ویروس کرونا خرم آباد ویروس کرونا انتخابات 98 بوشهر ایلام سیلاب گرگان قزوین شهرکرد مجلس شورای اسلامی بارش باران تعطیلی مدارس ماسک طبی شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  به منظور پیشرفت اصولی و هدفمند جنگل کاری در پارک کوهستانی نالشکینه، مطالعات اولیه تهیه طرح جنگل کاری این مکان با دعوت از مهندسین مشاور دفتر فنی جنگل کاری استان و با بهره از توان فنی کارشناسان شهرداری و بخش خصوصی کلید خورده است.

در این زمینه  اقدامات اولیه با انجام آزمایشات خاک و مطالعات مورفولوژیکی، اقلیمی، اجتماعی و پهنه بندی و برنامه ریزی فاز های اجرایی جنگل کاری نالشکینه بصورت کتابچه طرح جنگل کاری خطوط اصلی و فرعی آغاز و برنامه اجرایی را نیز در افق کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طرح تعیین خواهد نمود.

فضای سبز شهرداری پیش تر نیز در کمیسیون محیط زیست شهرستان مخالفت خود را با هر گونه اقدام اتفاقی و بدون برنامه جهت نهال کاری در نالشکینه اعلام و برلزوم انجام مطالعات فنی، اقتصادی، اجتماعی و اجرایی قبل از هرگونه اقدام در این راستا تاکید نموده بود.

دیگر خبرها

  • سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • تبلیغ جامع، شامل ۴ رکن مهم است
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج
  • عملیات مبارزه با آفات در ۷۰ هکتار از جنگل‌های کامیاران
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر