Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@03:21:54 GMT

افزایش 20 درصدی قیمت بلیط اتوبوس با آغاز سال جدید

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۴۲۱۳

افزایش 20 درصدی قیمت بلیط اتوبوس با آغاز سال جدید

معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به افزایش نرخ سالانه بلیط اتوبوس، با آغاز نوروز این افزایش اعمال می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پیش فروش نوروزی بلیط اتوبوس از 12 اسفند امسال به صورت اینترنتی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان طرح به سایت مراجعه و بلیط خود را تهیه کنند، افزود: ضروری است مردم از سفرهای غیرضروری جلوگیری کنند.

این مسئول از افزایش نرخ بلیط اتوبوس در کشور همزمان با آغاز نوروز خبرداد و گفت: این افزایش 20 درصدی خواهد بود.

معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: هر ساله با آغاز سفرهای برون شهری نوروز قیمت بلیط بر اساس نرخ تورم افزایش می‌یابد.

مدقالچی بیان داشت: با آغاز طرح نوروزی این افزایش اعمال و تا نوروز 1400 ادامه خواهد داشت.

وی دلیل افزایش قیمت بلیط در نوروز را خالی برگشتن مسیر برگشت اتوبوس‌ها عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب شده تا افزایش قیمت در نوروز اعمال شود.

این مسئول از ممنوع بودن سفر به برخی استان‌های کشور از جمله گیلان و اصفهان خبرداد و گفت: استان تابع تصمیم‌گیری‌های ستاد کرونای استان و وزارت بهداشت است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بلیط اتوبوس نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید جاده سلماس در آذربایجان غربی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس (فیلم) تصادف دلخراش در یک بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت (فیلم) تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • گره اندر گره
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • تصادف شدید جاده سلماس در آذربایجان غربی (فیلم)
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت