Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:28:02 GMT

کمیته شناسایی اموال غیر منقول دولت در همدان تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۴۴۵۴

کمیته شناسایی اموال غیر منقول دولت در همدان تشکیل شود

استاندار همدان خواستار تشکیل کمیته‌های کارشناسی با اطلاعات جامع و دقیق شد و گفت: کمیته شناسایی اموال موظف است که اموال بزرگ مستقر در همدان و مراکز شهرستان‌ها را شناسایی کرده و برای تعیین تکلیف به کمیته ارجاع دهد. ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید سعید شاهرخی، در کارگروه مولد سازی و فروش اموال غیر منقول مازاد استان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی با تاکید بر اینکه در این باره نباید بخشی نگاه کنید، اظهار داشت: با توجه به تحریم و مشکلات موجود باید وضع بودجه دولت را درک کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اموال غیر منقول دارایی‌های دولت هستند که باید از این ظرفیت به صورت بهینه استفاده کرد پس مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با نگاه ملی به مسئله فروش اموال غیر منقول دولت نگاه کنند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ما به عنوان مسئولان این جامعه باید در جهت تحقق برنامه‌های دولت و خدمتگزاری به مردم گام برداریم، ابراز کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید درک صریح، صحیح و به موقع از شرایط نظام اداری کشور داشته باشد.

بانک های دولتی 14 هزار ملک مازاد دارند/ اعلام مختصات عرضه اموال مازاد بانک‌هامدیرکل امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد خبرداد: پیشتازی بانک ملت در واگذاری اموال مازادفروشِ از دم قسطِ اموال مازاد بانک‌ها در بورس طی 1 ماه آینده

وی با تاکید براینکه میزان موفقیت ما بستگی به میزان درک مشترک از واقعیت‌های موجود و جاری کشور دارد، افزود: هرچه سریعتر اموال مازاد در سطح استان همدان شناسایی شوند تا براساس دستور العمل موجود به فروش رسیده و مبلغ آن به حساب خزانه دولت واریز شود.

شاهرخی با بیان اینکه برای اموال غیر منقول مازاد در بحث مولد سازی باید طرح تفصیلی داشته باشید تا حداکثر استفاده را برد، تصریح کرد: نگاه ما به اداره کشور و سیاست‌های دولت باید بلند نظرانه باشد.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان بیان کرد : هیچ اموالی از دستگاهی به دستگاه دیگر بدون هماهنگی و اطلاع جابه‌جا نشود چرا که اولویت ما، فروش اموال مازاد و یا اجاره دادن به بخش خصوصی است.

استاندار همدان خواستار تشکیل کمیته‌های کارشناسی با اطلاعات جامع و دقیق شد و گفت: کمیته شناسایی اموال موظف است که اموال بزرگ مستقر در همدان و مراکز شهرستان‌ها را شناسایی کرده و برای تعیین تکلیف به کمیته ارجاع دهد.

انتهای پیام/742/ش

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیران دستگاه های اجرایی اموال غیر منقول اموال مازاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

روح‌الله سعیدی مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال برای حمایت از کشاورزان مجری طرح جهش تولید در دیمزار‌ها ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی (کارنده) در بانک ملی استان تشکیل شده که از این تعداد ۲۵ دستگاه کارنده به کشاورزان تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید

بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری

وی افزود: پارسال در راستای اجرای این طرح ۶۷ دستگاه کارنده با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به کشاورزان اهدا شد.

سعیدی اظهار کرد: ادوات کشاورزی با تسهیلات ارزان قیمت چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله و بیش از ۷۰ میلیارد ریال تحویل کشاورزان داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود
  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی