Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:29:07 GMT

تعطیلی خراسان رضوی، بانک‌های فاروج را شلوغ کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۴۴۹۰

تعطیلی خراسان رضوی، بانک‌های فاروج را شلوغ کرد

استانداری خراسان رضوی، برای کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ادارات و بانک های این استان در روز پنجشنبه _امروز _ و شنبه آینده، را تعطیل اعلام کرد که همین امر موجب شد انبوه مشتریان بانکی این استان، بر شانه بانک های فاروج، به عنوان نزدیک ترین شهرستان به استان همسایه آوار شوند.

یکی از مدیران بانک های فاروج گفت: به محض باز شدن در بانک ۵ مشتری همزمان وارد شدند که همگی از مشهد برای انجام کار بانکی به فاروج آمده بودند و علیرغم نقص در اسناد هویتی، مصر به انجام کارشان بودند که توجیه آنان وقت زیادی از همکاران گرفت و در روند خدمات دهی بانک مشکلاتی ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فاروج نیز با بیان اینکه اوج فعالیت و شلوغی بانکها مربوط به اسفندماه است گفت: از سویی این ازدحام با اضافه شدن مشتریان بانکی از استان مجاور موجب شلوغی بیشتر شعب بانکی شده و بر دامنه مشکلات می افزاید.

مسعود صادق تیتکانلو با تاکید بر تکریم ارباب رجوع، در کنار فعالیت پیشگیرانه برای مقابله با شیوع کرونا گفت: امروز نامه ای به مراجع استانی ارسال شد که امیدواریم به زودی تصمیمات جدی در این خصوص گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه سفید بودن وضعیت شهرستان فاروج، نباید به بی توجهی به مسائل پیشگیرانه بینجامد، افزود: از مدیران بانکی خواسته شده به تناسب موقعیت فیزیکی شعبه، نسبت به ایجاد فاصله بین کارکنان و مشتریان، ضدعفونی مکرر فضای شعبه، نصب بنرهای هشدار دهنده و آگاهی بخش و تهویه هوا اقدام کنند.

فاصله شهر فاروج (در خراسان شمالی) با قوچان، به عنوان نزدیک ترین شهرستان خراسان رضوی، ۳۰ و با مشهد، مرکز این استان ۱۵۰ کیلومتر است.

به دلیل قرمز اعلام شدن وضعیت شهر مشهد در خصوص شیوع بیماری کرونا، پنجشنبه ۱۵ و شنبه ۱۷ اسفند،  همه ادارات دولتی و بانک های خراسان رضوی تعطیل شده اند.

شهرستان ۵۰ هزار نفری فاروج در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تسهیلات بانکی فاروج خراسان شمالی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات بانکی فاروج خراسان شمالی مصر ویروس کرونا تسهیلات بانکی فاروج خراسان شمالی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، باعنایت به دستورالعمل شماره 468/03 به تاریخ 5 اردیبهشت 1403 معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص شفاف سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص، از تاریخ 30 فروردین سال 1403 حداکثر تراکنش خرید از هرکارت متعلق به مشتری حقیقی، از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال  و مجموع تراکنش‌های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی نیز روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول