Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:34:12 GMT

بازدید گردشگران از مجموعه جهانی بیستون ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۴۶۳۲

بازدید گردشگران از مجموعه جهانی بیستون ممنوع است

امیر شاه آبادی روز پنجشنبه در سومین جلسه قرارگاه پیشگیری از کرونا که در سرسرای جلسات این فرمانداری برگزار شد، بر ماندن مردم در خانه ها و حضور نیافتن در تجمعات و پرهیز از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه طی هفته جاری و هفته گذشته سه پیام مهم از طرف فرمانداری در فضای رسانه ای شهرستان منتشر شد، متاسفانه تعدادی از مردم هشدارها را جدی نمی‌گیرند و ضمن حضور در تجمعات خود را در معرض آلودگی قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاه آبادی با بیان اینکه باید تمام توان خود را بر پیشگیری و تجمیع امکانات در راستای پیش بینی مراکز بیمار بستر متمرکز کنیم بر اتخاذ تصمیمات هدفمند و مؤثر در این راستا تأکید کرد.
فرماندار هرسین همچنین بیان داشت: به منظور حفاظت از سلامت مردم و براساس دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی عرضه مرغ زنده و دام خارج از شبکه ممنوع است.
در ادامه براساس تصمیمات اعضای جلسه مقرر شد با محوریت و مدیریت شبکه دامپزشکی کلیه مراکز و صنوف توزیع و فروش مرغ زنده پلمب و با عرضه کنندگان دام زنده خارج از شبکه برخورد قانونی شود.
به گفته فرماندار هرسین در این راستا از طرف شبکه بهداشت و درمان اخطارهای کتبی به چوبداران ابلاغ شده است.
از دیگر مصوبات این جلسه که با هدف حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع کرونا اتخاذ شد جمع آوری دست فروشان و رفع سد معبر در شهر هرسین بود.
کاهش ساعات کاری اصناف، استمرار بازدیدها، گندزدایی و ضدعفونی فروشگاه‌های زنجیره ای و مراکز خرید، قصابی ها، تالارها، پمپ بنزین ها و سایر مراکز خدمات عمومی از دیگر موارد مورد بحث و مصوبات این جلسه بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا هرسین کرمانشاه سنگ نوشته بیستون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هرسین کرمانشاه ویروس کرونا هرسین کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت

ایسنا/البرز رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از بهره‌مندی ۱۷۷ هزار نفر از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهرام صیادی روز شنبه هشتم اردیبهشت به مناسبت روز روانشناس و مشاور با اشاره به اینکه حفظ سلامت روان خانواده‌ها به اندازه سلامت جسمانی آنها مهم است، اظهار کرد: با تلاش روانشناسان مراکز بهداشتی استان سال گذشته، بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانی، بیش از ۲۲ هزار نفر معتاد مواد مخدر و بیش از هفت هزار مورد خشونت خانگی در این استان شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: سال گذشته در مجموع ۱۷۷ هزار نفر از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت استان بهره مند شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مراکز و پایگاه‌های بهداشتی استان آماده ارائه خدمات رایگان سلامت روان به تمام افراد خانواده‌ها است.

صیادی اظهار کرد: البرزنشینان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان سلامت روان و روانشناسی در حوزه‌های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزند پروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی،خشونت‌های خانگی، اعتیاد و... بهره مند شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • زریبار؛ بزرگترین دریاچه آب شیرین جهان، پذیرای گردشگران + فیلم
  • «هفت» نیامده رفت!