Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد: «بهداشت روانی مردم برای ضربه به سلامت جسمانی آن‌ها در معرض هجمه ناجوانمردانه رسانه‌های غربی، عبری، عربی قرار گرفته.»

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:  «بهداشت روانی مردم برای ضربه به سلامت جسمانی آن‌ها در معرض هجمه ناجوانمردانه رسانه‌های غربی، عبری، عربی قرار گرفته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

شمخانی در ادامه افزود: «ماموریت دشمنان ملت، تقویت اثرگذاری ویروس کرونا با تضعیف تاب آوری روانی مردم است. دروغ بزرگ «پنهان‌کاری»، کلیدواژه ضربه به بهداشت روانی ایرانیان است.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شمخانی علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بهداشت روانی بهداشت روانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 منطقه بالکان، بازاری جدید برای پهپادهای ایرانی است... احتمال دارد صربستان مشتری جدید پهپادهای 20 هزار دلاری ایران باشد؛ یکی از 24 کشوری که رسانه‌های عربی می‌گویند مشتری پهپادهای ایرانی هستند. این گزارش رسانه‌های عربی درباره بازار بزرگی که بر روی این صنعت نظامی ایران باز شده را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • تلاش سیا برای سرقت زیردریایی هسته‌ای!
  • پروژه آزوریان؛ تلاش سیا برای سرقت زیردریایی هسته ای شوروی(+تصاویر)
  • ۳ دروغ بزرگ درباره تظاهرات دانشجویی در آمریکا
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • پمپاژ دروغ‌های رسانه‌ای علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا + فیلم
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه