Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@12:46:14 GMT

حذف سه نقاط حادثه خیز در شهرستان مبارکه

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۵۰۷۹

حذف سه نقاط حادثه خیز در شهرستان مبارکه

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان ، با اشاره به اینکه مبارکه بعد از اصفهان دومین شهرستان بزرگ حمل ونقلی استان اصفهان است، اظهار داشت: در این راستا حذف نقاط پرتصادف در اولویت کاری این اداره قرار گرفت.

وی ادامه داد: رفع قوس پیچ آب سنجدی به طول ۷۰۰ متر یا اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان انجام و این نقطه از لیست نقاط پرتصادف استان و کشور حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مبارکه از تکمیل احداث زیرگذر فخرآباد با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: این زیرگذر ارتباط چندین روستا با مرکز شهرستان را برقرار می کند و از این رو بسیار مهم است.

وی با اشاره به پیشرفت ۱۰۰ درصدی عملیات اجرایی نصب پل قلعه حکیم گفت: اعتبار این پروژه بیش از ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مبارکه احداث پل زیرگذر پایانه حمل ونقل کالا مبارکه را از دیگر پروژه های این نهاد اعلام و تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: ایمن سازی سه راهی مجلسی-فولاد-بروجن با مشارکت شهرداری مجلسی و شرکت فولاد مبارکه با نصب ۷۰۰ نیوجرسی، نصب حفاظ ایمنی پایه های روشنایی محور اصفهان-مبارکه و بالعکس، و خط کشی محورهای مواصلاتی این شهرستان از دیگر اقدامات بارز سال جاری این شهرستان محسوب می شود.

رحیمی با اشاره به فعالیت ۸۸ شرکت حمل ونقل، یک پایانه بار، یک پایانه مسافربری، دو تشکل صنفی حوزه حمل ونقل کالا در این شهرستان، گفت: سالانه ۱۰ میلیون تن کالا از این شهرستان به سراسر کشور جابه جا می شود.

46

کد خبر 1360977

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اصفهان میلیون تومان حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه سال گذشته از ۲۵ نقطه پرتصادف شناسایی شده در استان اصفهان، ۱۸ نقطه رفع خطر شده است، گفت: مطالعه رفع خطر هفت نقطه باقیمانده در دستور کار قرار گرفته و در منطقه کوی راه حق (بین سپاهان شهر و بهارستان اصفهان) به مرحله اجرادرآمده است.
فرزاد دادخواه افزود: برای رفع خطر این نقاط پرحادثه در استان اصفهان،۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و پیش بینی می‌شود تا پاییز امسال اجرایی شود.
وی اضافه کرد: از ۱۰۹ نقطه پرتصادف شناسایی شده قبلی هم در جاده‌های استان اصفهان،۵۵ درصد نقاط رفع شده و بقیه نقاط هم مراحل روند اجرایی شان در دست اقدام است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: احداث زیرگذر، ارتقا ایمنی نقاطی که به عنوان تقاطع بوده یا نقص هندسی داشته از جمله اقدامات برای رفع نقاط پرحادثه در استان اصفهان است.
روزانه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در جاده‌های استان اصفهان تردد می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز