Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه الزهرا (س)، پیرو ممنوعیت استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی در دستگاه‌های حاکمیتی، دولتی، مدارس و دانشگاه‌ها از سوی دادستانی کل کشور و تأکید بر آموزش‌‌های مجازی در بستر شبکه‌های اجتماعی داخلی، اپلیکیشن دانشگاهی «طوبی» با تکیه بر توانمندی‌ و ظرفیت‌های علمی دانشگاه الزهرا (س) به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سامانه برنامه کاربردی تحت موبایل (Mobile Application) است که از قابلیت پوشش کلیه ارتباطات دانشگاهی، پیام‌رسانی، مدیریت کلاس‌ها و ایجاد تعامل مؤثر بین دانشجویان و استادان برخوردار است و می‌تواند تمام سامانه‌های دانشگاهی را به طور یکپارچه تحت پوشش قرار دهد.

همچنین در سامانه طوبی، قابلیت پشتیبانی برخط نیز تعبیه شده و کارشناسان مرکز هوشمندسازی به‌صورت برخط پاسخگوی سوالات دانشجویان و استادان هستند.

نسخه اندروید و وب این اپلیکیشن همراه با راهنما و شرح عملکرد در بخش دسترسی سریع سایت دانشگاه قابل مشاهده است.

شرکت ۱۲۰ تن از اعضای هئیت علمی دانشگاه الزهرا در دوره‌های آموزشی تدریس مجازی

در ادامه برگزاری کلاس‌های آموزشی به‌منظور آمادگی اعضای هئیت علمی دانشگاه الزهرا (س) برای برگزاری دوره‌های مجازی و پیرو مصوبات تعیین شده در راستای عدم تجمعات حضوری برای پیشگیری و مراقبت از ابتلا به ویروس کرونا، دوره آموزشی تدریس مجازی با استقبال و شرکت اعضای هئیت علمی به‌صورت مجازی برگزار شد.

در این دوره آموزش مجازی که ۱۲۰ تن از استادان و اعضای هیئت علمی شرکت داشتند و بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، مباحثی از جمله نحوه استفاده از نرم افزار Adobi conect (آموزش همگانی) و Nms (مدل‌سازی) مطرح شد.

شیوه برگزاری کلاس‌های مجازی به دو صورت «آنلاین همزمان» و «غیر همزمان» (دروس از پیش تعریف شده) تعیین شده‌ است و اعضای هیئت علمی مختار به انتخاب یکی از دو روش هستند.

نخستین دوره حضوری این کلاس‌ها ۱۱ اسفندماه برگزار شد و بنا بر اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، از این پس نیز به‌صورت مستمر دوره‌های مجازی و غیرحضوری برای استادان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

168 / 320 دانشگاه الزهرا سامانه طوبی آموزش مجازی آموزش تدریس مجازی کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه الزهرا سامانه طوبی آموزش مجازی آموزش تدریس مجازی کرونا دانشگاه الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه معاونت علمی برای ایجاد پارک‌های فناوری با ۵ کشور

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: ایران یکی از بهترین کشورها برای همکاری‌های مشترک بین‌المللی است و ما امیدواریم نواحی مشترک و پارک‌های مشترک را با کشورهای ازبکستان، قزاقستان، تاجیکستان، روسیه و زیمباوه داشته باشیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در آیین افتتاحیه رویداد اینوتکس 2024 گفت: امروز قدرت و عظمت و افتخار کشور در عرصه‌های بین‌المللی،‌ توان علمی و فناوری و نوآوری است که صاحبان این توان، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور هستند.

دهقانی گفت: رویداد اینوتکس به یک اتفاقی تبدیل شده است تا همه اعضای اکوسیستم نوآوری زیر سقف جهت فناوری منطقه جمع شوند و دستاوردهای یکساله را به اشتراک بگذارند.

المپیاد فناوری؛ رقابت در هوش مصنوعی، پهپاد و برنامه‌نویسی

وی تصریح کرد: این رویداد که هر روز نوآورتر می‌شود به بزرگترین رویداد زمانی نوآوری کشور تبدیل شده است.

معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری تصریح کرد: امروز در کشور 10 هزار شرکت دانش‌بنیان داریم و فروش آنها به بیش از 530 همت در سال رسیده است. اما صادرات شرکت‌ها نسبت به سال گذشته 3 برابر شده است.

وی گفت: طبق آمار گمرک، 2.5 میلیارد دلار صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان را از سال گذشته داشتیم.

دهقانی خاطرنشان کرد: سال گذشته 43 هیئت بلندپایه خارجی را میزبانی کردیم و صبح امروز نیز در خدمت وزیر آموزش عالی زیمباوه بودیم. 

وی گفت: ایران یکی از بهترین کشورها برای همکاری‌های مشترک بین‌المللی است و ما امیدواریم نواحی مشترک و پارک‌های مشترک را با کشورهای ازبکستان، قزاقستان، تاجیکستان، روسیه و زیمباوه داشته باشیم.

دهخانی گفت ما امسال سه حرکت مهم در پارک فناوری پردیس داشتیم. اولین اقدام دریافت مجوز نخستین سازمان توسعه سرمایه‌گذاری در پارک فناوری پردیس طبق قانون 17 جهش تولید دانش بنیان است که تاسیس شهرک نخبگانی از اهداف این سازمان توسعه سرمایه‌گذاری است.

دهقانی خاطرنشان کرد ما در کمتر از 4 سال آینده شاهد ایجاد شهر نوآوری پردیس خواهیم بود. 

وی تصریح کرد: ما نیاز داریم که هم آوردگاه بزرگ همایشی و نمایشی را در پارک فناوری پردیس داشته باشیم نمایشگاه دائمی کاملاً نوآور که معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری آمادگی دارد طبق بند 11 و 13 قانون جهش تولید دانش بنیان از آن حمایت کند. 

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه تعهد کرده‌ایم 6 مرکز ملی آفرینش فناوری داشته باشیم گفت: مرکز ملی آفرینش های کوانتومی یک ماه پیش در پارک فناوری پردیس با ظرفیت 1000 نفر در زمینه اپتیک و کوانتوم آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت بهره‌گیری از هوش مصنوعی و نانو فناوری در حوزه پزشکی
  • مبالغ و جزییات حمایت از صادرات شرکت‌های دانش بنیان اعلام شد
  • طرح سامانه گرمسیری ایلام مصداقی از توانمندی های جوانان است
  • برنامه معاونت علمی برای ایجاد پارک‌های فناوری با ۵ کشور
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیئت علمی ابلاغ شد
  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • تقویت ظرفیت‌ها و مدل‌های بهره‌برداری از کارگزاران دانش و فناوری
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای تحقق شعار سال