Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور توضیحاتی را درباره تاریخ جدید آزمون‌های ارشد و دکتری ارائه داد.

دکتر ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه برای تعویق مجدد آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد منتظر مصوبات جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، گفت: اگر این ستاد تصمیم بر تعویق مجدد آزمون‌ها داشته باشد، آن را اجرایی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر آزمون دکتری سال ۹۹ که قرار بود ۹ اسفند ماه ۹۸ برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا ویروس به تاریخ ۲۸ فروردین ۹۹ به تعویق افتاده است.

وی در ادامه تصریح کرد:  با توجه به اعلام وزارت کشور مبنی بر تعیین زمان برگزاری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۹ فروردین ۹۹ و تداخل آن با برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ به منظور ایجاد تسهیلات و برگزاری هرچه مطلوب‌تر آزمون، زمان این آزمون نیز تغییر کرد.

خدایی تاکید کرد: پیش از این زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ تعیین شده بود که این زمان به روزهای چهارشنبه ۳ و پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۹۹ تغییر می‌یابد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور همچنین خاطرنشان کرد: اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم بر تعویق مجدد آزمون‌ها داشته باشند، از آن تبعیت خواهیم کرد.

دکتر خدایی افزود: تصمیم‌گیری در خصوص تعویق مجدد آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد منوط به بررسی مصوبات جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا است که اگر تصمیم به تعویق باشد، تا پایان هفته تاریخ جدید آزمون‌ها را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا،  دکتر نمکی وزیر بهداشت امروز ضمن تشریح مصوبات جدید ستاد ملی کرونا از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال و به تعویق افتادن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد و گفت: وزارت علوم بعدا زمان برگزاری این دو آزمون را اعلام خواهد کرد./ایسنا

اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کارشناسی ارشد زمان برگزاری ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات شهردار منطقه 22 درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی

تین نیوز

شهردار ناحیه ۳ منطقه ۲۲ درباره زمان بازگشایی اتوبان خرازی گفت: بزرگراه خرازی تا دقایقی دیگر بازگشایی می‌شود.

درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید

به گزارش تین نیوز به نقل از همشهری آنلاین، صبح امروز معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داده بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • برگزاری آیین نکوداشت ۱۶ اردیبهشت روز مراغه
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • برگزاری آیین نکوداشت روز مراغه
  • توضیحات شهردار منطقه 22 درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • توضیحات شهردار منطقه درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است