Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:41:59 GMT

افتتاح گرم‌خانه ویژه افراد بدون سرپناه در یزد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۵۴۱۹

افتتاح گرم‌خانه ویژه افراد بدون سرپناه در یزد

ایسنا/یزد مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، گفت: طبق هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده گرمخانه یزد ویژه افراد بدون سرپناه در سال ۹۹ ساخته می‌شود.

«عباس ملازینلی» درحاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد با بیان این‌که اقدامات لازم و اولیه برای امکان سنجی و انتخاب محل این گرم خانه صورت گرفته است، اظهار کرد: در این گرم خانه که برای افراد بدون سرپناه در نظر گرفته شده امکاناتی از قبیل فضای خواب، غذای گرم و امکانات استحمام وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرچند شهر یزد به نسبت شهرهای پرجمعیت دیگر کشور دارای افراد بی سرپناه کمتری است اما شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی به عنوان یکی از وظایف خود در حوزه اجتماعی اقدام به راه‌اندازی این محل خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ادامه هدف از راه‌اندازی گرم خانه این شهر را ساماندهی و کمک به قشر ضعیف جامعه دانست و گفت: ساماندهی این افراد کمک خواهد کرد تا در آینده با چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی کمتری در شهر مواجه باشیم.

ملازینلی راه‌اندازی گرم خانه شهر یزد را عاملی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهر نظیر کاهش معتادین متجاهر، تکدی گری و کارتن خوابی عنوان و تصریح کرد: شهرداری یزد به وظایف خود در حوزه اجتماعی وقوف کامل دارد و تلاش می‌کند در این حوزه گام‌های مؤثری را بردارد.

وی در پایان با بیان این‌که تأمین اعتبار اجرای این طرح در برنامه سال ۹۹ سازمان دیده شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با مساعدت شورای اسلامی شهر و شخص شهردار یزد در سال آینده شاهد افتتاح این گرم خانه در شهر یزد باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی يزد سازمان فرهنگی اجتماعي و ورزشی شهرداری يزد راه اندازی گرمخانه گرم خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟

احمد احمدی صدر در این باره گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاکبانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

او افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

منبع: خبرگزاری شهر

tags # شهرداری تهران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند