Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با گرامیداشت هفته منابع طبیعی، آئین درختکاری با حضور جمعی از مسئولان شهرستان پردیس در جوار مقبره دو شهید گمنام فاز ۸ این شهرستان برگزار شد. ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، همزمان با گرامیداشت هفته منابع طبیعی، آئین درختکاری امروز در جوار مقبره دو شهید گمنام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس، عبدالعظیم رضایی فرماندار، مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران و ساکنان فاز 8 پردیس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت و ارزش درختکاری اظهار داشت: غرس و کاشتن نهال نمود رشد و پویایی را به همراه دارد از این‌رو همواره توصیه بر این است که کاشتن نهال را به فرزندان خود بیاموزیم.

استاندار گلستان: نهضت درختکاری در گلستان متوقف نمی‌شودمراسم روز درختکاری در آکادمی ملی المپیک برگزار شداستاندار هرمزگان: فرهنگ درختکاری باید در جامعه ترویج شود

وی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) بیان کرد: کاشتن نهال و درخت از اعمال صالحه است که منفعت آن تداوم دارد و در آینده ثمره آن ابدی خواهد بود.

امام جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: درختکاری در رفع هوای آلوده تأثیرگذار بوده و برای کمک به شرایط کنونی و هوایی پاک برای سلامت مردم مفید و مثمرثمر باشد.

حسینی تأکید کرد: شیوع بیماری کرونا ویروس در هوای آلوده باعث تشدید و تکثیر می‌شود و با این عمل گامی در جهت سلامت برداشته می‌شود.

گفتنی است در پایان مراسم روز درختکاری تعدادی نهال به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفت و تعدادی هم به صورت نمادین کاشته شد.

انتهای پیام/220/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان پردیس برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) آئین تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان استانی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این آئین پیکر‌های مطهر این دو شهید والامقام از میدان آل یاسین تشییع و در صحن جامع امام مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شد. 

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه
  • بیست‌ودومین شهید گمنام در شهرستان ری آرمید
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم