Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@16:56:03 GMT

مساجد جنوب فارس علیه کرونا ضدعفونی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۵۵۱۸

مساجد جنوب فارس علیه کرونا ضدعفونی می‌شود

اخوت گفت: با پیگیری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس برنامه‌ریزی جهت ضدعفونی کردن مساجد جنوب فارس انجام شده است.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور و تهدید انتشار آن بهترین روش مبارزه با این بیماری پیشگیری و رعایت نکات بهداشت سلامت می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس بیان داشت: از این رو با پیگیری و برنامه‌ریزی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از طریق مذاکره با یکی از نمازگزاران مسجدی که صاحب شرکت تعطیل شده صنایع شیمیایی بوده، در روزهای آتی مواد ضدعفونی کننده محیطی با مواد اولیه موجود در منطقه به میزان ۵ الی ١٠ هزار لیتر تولید و جهت ضدعفونی کردن مساجد اقدام خواهد شد که مستدعی است نیک‌اندیشان مسجدی منطقه جهت تأمین قسمتی از هزینه تولید ماده مذکور ورود و این ستاد را یاری دهند.

 

وی اضافه کرد: ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس زیر نظر دانشکده علوم پزشکی لارستان، نیروهای داوطلب مردمی را فراخوان کرده تا در شیفت شب ورودی شهر را علیه کرونا کنترل کنند. همچنین با فراخوان نیاز به گیاه آلوئه‌ورا جهت ساخت ژل و ماده ضدعفونی دست، میزان عظیمی از این گیاه از منازل تأمین و زیر نظر دانشکده علوم پزشکی شهرستان، تحویل ناحیه بسیج شده است.

 

اخوت تصریح کرد: اعضای کانون‌های مساجد جنوب فارس درخصوص شیوع ویروس کرونا نیز در مساجد شهرها و روستاها در حال فعالیت هستند تا بتوان از انتشار این ویروس در مساجد جلوگیری کنند تا نمازگزاران با اطمینان خاطر در مراسم نماز جماعت شرکت کنند.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس یادآور شد: از زمان گسترش ویروس کرونا، از کانون‌های مساجد جنوب فارس خواسته شد که فعالیت‌های فرهنگی هنری و اجتماعی کانون مسجد خود را مدیریت کرده و به حداقل برسانند و اولویت اقدامات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در برهه کنونی را کمک به پیشگیری و آگاهی‌بخشی عمومی در زمینه شیوع این بیماری و مبارزه با جوّ منفی و القاء ناامیدی در بدنه مردم نمایند.

پایان پیام/656

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ویروس کرونا لارستان استان فارس کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ستاد کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری،  مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است، سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

استان بوشهر اخیرا جزو استان‌های پرحاشیه در حوزه موسیقی بوده است؛ حاشیه‌هایی که آغاز آنها با لغو فستیوال موسیقی «کوچه» بود و پس از آن با لغو کنسرت آرمان گرشاسبی و صادر نشدن مجوز کنسرت معین زندی ادامه داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی