Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@23:27:56 GMT

تامین امنیت مراکزدرمانی ازسوی پلیس

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۵۵۸۶

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از تامین امنیت مراکز درمانی از سوی پلیس خبر داد. ناطقان: سردار کیوان ظهیری درباره اقدامات پلیس پیشگیری تهران بزرگ درپی شیوع کرونا در کشور اظهارکرد:‌ به دنبال نگرانی‌های شکل گرفته از شیوع کرونا در کشور پلیس پیشگیری تهران بزرگ نیز به عنوان یکی از بزرگترین یگان‌ها در مجموعه پلیس پایتخت اقدامات خود را در چند حوزه آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد:‌ در همین راستا ماموران در رده‌های مختلف پلیس پیشگیری تمهیداتی را اتخاذ کرده‌اند. یکی از این موارد در بحث حفظ نظم و امنیت در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها است که با توجه به افزایش مراجعات به مراکز درمانی، تعداد ماموران پلیس نیز در این مراکز افزایش یافته و نسبت به تامین نظم و امنیت اقدام کرده‌اند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس در مراکز درمانی در صف اول مبارزه با کرونا و در کنار پزشکان و پرستاران هستند، گفت: متاسفانه آنطور که باید به نقش این عزیزان که فداکارانه در مراکز درمانی حضور داشته‌اند، اشاره نشده است، این افراد نیز هچمون کادر درمانی در معرض کرونا هستند، اما با اقدامات خود نظم و امنیت را در تمامی مراکز درمانی ایجاد کرده‌اند، به طوریکه تا کنون حتی یک مورد اقدامات مجرمانه و ناامنی در بیمارستان‌ها نداشتیم.

ظهیری افزود:‌ حوزه دیگری که پلیس پیشگیری در آن اقدامات زیادی انجام داده، ضدعفونی مراکز و فضاهای متعلق به این پلیس مانند کلانتری‌ها، ایستگاه‌های پلیس و ... است. در این فضاها با توجه به ورود روزانه شهروندان، اقدامات و تمهیدات لازم برای ضدعفونی اتخاذ شده و روزانه چندین نوبت این فضاها با نظارت متخصصان معاونت بهداد ضدعفونی می‌شود. در تحت‌نظرگاه‌ها نیز تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ شده است و موارد ضدعفونی و نکات مربوط به آن رعایت شده است.

وی درباره برخورد پلیس با سودجویان و محتکران نیز به ایسنا گفت:‌در این بخش تمامی یگان‌های پلیس پایتخت فعال هستند و پلیس پیشگیری و تمامی رده‌های آن نیز اقدامات قابل توجهی انجام داده‌اند، به طوریکه تاکنون در نتیجه عملیات ماموران کلانتری‌ها و ... ۱۸هزار  لیتر مواد ضد عفونی کننده، ٢١میلیون ماسک، ۲۲میلیون عدد دستکش از سودجویان و محتکران کشف و ضبط شده است.

ظهیری ادامه داد:‌ از این اعداد موارد قابل استفاده و بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شده تا در میان شهروندان توزیع شود.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین از دستگیری ٤٣ نفر در این رابطه  از سوی ماموران پلیس پیشگیری در سطح پایتخت خبر داد و تصریح کرد:‌ پلیس بدون اغماض با کاسبان نگرانی و سلامت مردم برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند هرگونه گزارش خود از اقدامات مجرمانه و احتکار را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند. منبع: ایسنا برچسب ها: تامین امنیت ، مراکز درمانی ، پلیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تامین امنیت مراکز درمانی پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس

کاردار ایران در لندن در واکنش به اظهارات وزیر دفاع انگلیس گفت: اگر انگلیس و آمریکا فکر می‌کنند که تجاوزشان امنیت را برای آنها و متحدان (رژیم اسرائیل) به ارمغان می‌آورد، کاملاً نادان هستند.

به گزارش ایسنا، سید مهدی حسینی متین در پیامی در شبکه مجازی ایکس نوشت که بریتانیا با آغاز حملات هوایی غیرقانونی به خاک یمن از ژانویه گذشته، خود را به هدف قانونی برای اقدامات دفاعی یمنی‌ها تبدیل کرده است. اگر انگلیس و آمریکا فکر می‌کنند که تجاوزشان امنیت را برای آنها و متحدان (رژیم اسرائیل) به ارمغان می‌آورد، کاملاً نادان هستند.

وزیر دفاع انگلیس اخیرا در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شده بود که «ایران مسؤول بسیاری از بی‌ثباتی‌های منطقه‌ای از طریق شبکه غیرقانونی نیابتی از جمله حماس، حزب‌الله و انصارالله، گروه‌های مقاومت مرتبط با ایران و حملات مستقیم آنها است».

همچنین وزارت امور خارجه ایران روز پنجشنبه اعلام کرد در اقدامی متقابل هشت فرد و پنج نهاد انگلیسی را به دلیل اقدامات عامدانه در حمایت و تسهیل اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله در ارتکاب اعمال تروریستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی تحت تحریم قرار می‌دهد.

نام گرنت شاپس، وزیر دفاع انگلیس نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

شاپس در واکنش به این تحریم، ایران و نیروهای مقاومت منطقه را به بی‌ثبات‌کردن منطقه متهم کرد و مدعی شد: «اگر ایران فکر می‌کند این تحریم‌ها کسی را می‌ترساند، کاملا در اشتباه است».

 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار