Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: بیش از ۴هزارو ۷۰۰عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

"علی حسین رختیانی" روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آشخانه اظهارداشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با هدف برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در سطح شهرستان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی مانه و سملقان با اشاره به اینکه ماموران پلیس اطلاعات شهرستان در طی اجرای طرح موفق شدند تعداد 4 هزار و 774 عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کنند، افزود: در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

 

 سرهنگ رختیانی با تاکید بر اینکه تحقیقات پلیس در رابطه با دستگیری عاملان اصلی نگهداری مواد محترقه همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز انتظار می رود با توجه به نزدیکی به پایان سال و حوادث ناگواری که در چهارشنبه آخر سال برای افراد اتفاق می افتد هرگونه اطلاعاتی در مورد نگهداری و فروش هرگونه مواد محترقه را بلافاصله از طريق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

پایان پیام/638

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیروی انتظامی مواد محترقه بجنورد خراسان شمالی مانه و سملقان مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۲۹۳ انواع کمپرسور و تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748551

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی