Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیابانی سفیر سلامت شد.

طرفداری- سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در حکمی جواد خیابانی را به عنوان سفیر سلامت این فدراسیون منصوب کرد.

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در حکم مهرزاد خلیلیان خطاب به جواد خیابانی به عنوان سفیر سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی آمده است:

خدمت به ملت بزرگ ایران اسلامی در هر عرصه‌ای افتخاری بزرگ و شایسته تکریم است، اینک که کشور عزیزمان مثل بسیاری از کشورهای دنیا با بیماری کرونا ویروس دست به گریبان شده، نقش فعالان اجتماعی و عاشقان این مرز و بوم در جهت فرهنگسازی فوق العاده حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان شما همچون عرصه امدادرسانی به مردم زلزله زده غرب کشور، این بار نیز کاملا متواضعانه و داوطلبانه در جهت فرهنگ‌سازی حوزه بهداشت فردی و اجتماعی پیش قدم شدید و لذا به موجب این ابلاغ جنابعالی را به عنوان سفیر سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب می‌نمایم. امید است پویش این فدراسیون برای مقابله با کرونا با عنوان «در خانه می‌مانیم و ورزش می‌کنیم» که نقطه آغاز آن با حضرت عالی شکل گرفته است، بتواند در جهت قطع زنجیره انتقال کرونا در جامعه موثر واقع شود. بدیهی است تمام بخش‌های این فدراسیون که مرتبط با این پویش هستند ملزم به اهتمام دو چندان برای تحقق کامل اهداف از پیش تعیین شده هستند.

سلامتی و بهروزی ملت بزرگ ایران عزیز را از پروردگار مهربان مسئلت دارم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی عنوان سفیر سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «نادر نورمحمد» را به عنوان رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشورعراق منصوب کرد.

در حکم انتصاب نادر نورمحمد آمده است:

نظر به تعهد و تجارب ارزنده جناب‌عالی در امر آموزش عالی و بر اساس بند ۷ از بخش ج ماده ۲ قانون‌ تشکیل وزارت علوم، ‌تحقیقات و فناوری مصوّب ۱۳۸۳.۶.۱ مجلس شورای اسلامی ایران به مدت دو سال به عنوان «رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق» منصوب می‌شوید. از شما انتظار می‌رود علاوه بر انجام وظایف مصرّح در قانون اعزام مصوّب ۱۳۶۴ مجلس شورای اسلامی و رعایت کامل آیین‌نامه شرح وظایف رایزنان علمی مصوّب ۱۳۸۸.۲.۲۰ دو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امور مربوط به ارتباطات علمی و فناوری کشور محل مأموریت را به عنوان رایزن علمی در آن کشورها اجرا کنید.

همچنین بر شناسایی دقیق استعدادها و امکانات علمی موجود در آن کشور، ایجاد زمینه‌ بهره‌برداری از آنها و برقراری ارتباطات و همکاری‌های علمی با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی میهن اسلامی و به ویژه جذب دانشجویان و فناوران، با هماهنگی سازمان امور دانشجویان، مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در آن کشور در چارچوب سیاست‌های دولت تأکید می‌کنم. تندرستی و توفیق روزافزون شما را در اجرای احسن مأموریت‌های محوله از خداوند متعال خواهانم.

کد خبر 6090123

دیگر خبرها

  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد