Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، گفت: امروز 2 مورد مثبت جدید کرونا در ایلام ثبت شده‌اند و 10 نفر مشکوک به این ویروس، در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام، بستری هستند.

محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: امروز پنج شنبه ۲ مورد جدید کرونا در سطح استان ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با احتساب ۹ مورد مبتلا به کرونا در روزهای اخیر و تعداد افراد مبتلای جدید، در حال حاضر آمار رسمی مبتلایان به ویروس کرونا در استان ۱۱ نفر می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطر نشان کرد: با تلاش و کوشش پرسنل درمانی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ۴ نفر از این بیماران بهبودی کامل یافته و ترخیص شدند.

 وی ادامه داد: هم اکنون نیز تعداد ۱۰ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام بستری هستند و روند خدمات دهی به آنان جریان دارد.

کریمیان در پایان، از عموم مردم استان درخواست کرد که با توجه به شیوع سریع و زیاد این ویروس، هم استانی‌های عزیز حتی المقدور تا مدتی در خانه بمانند و از سفرها و ترددهای غیرضروری خودداری نمایند.

 

انتهای پیام/970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام شهید دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت

به گزارش تابناک، شامگاه شنبه مرگ دختر جوانی در یکی از بیمارستان‌های تهران به بازپرس حسین گودرز که مسولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت اطلاع داده شد.

سپس پدر دختر فوت شده با مراجعه به دادسرای جنایی از میزبان دخترش شکایت کرد. مرد شاکی در تشریح ماجرا گفت: دخترم همراه نامزدش به مهمانی رفته بود و تا جایی که به من گفتند در آن مهمانی حالش بد شد. او را به بیمارستان رساندند و در بیمارستان فوت کرد.

در پی این شکایت میزبان مورد تحقیق قرار گرفت و او هم گفته‌های پدر دختر فوت شده را تایید کرد و گفت: او با نامزدش به مهمانی که میزبانش من بودم آمده بود که حالش بد شد و او را به بیمارستان رساندیم و در آنجا بود که فوت کرد.

پس از آن نامزد این دختر مورد تحقیق قرار گرفت و او هم با تایید گفته‌های دو نفر قبل ادامه داد: تا جایی که می‌دانم حال نامزدم خراب شد و او را به بیمارستان بردند اما بعد از آن دیگر خبر ندارم چه شد و بعد از مدتی خبر دار شدم که او فوت شده است. من یا میزبان در مرگ او نقشی نداشتیم.

در حال حاضر تحقیقات در مورد این مرگ مشکوک ادامه دارد.
منبع: سایت جنایی

دیگر خبرها

  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • اسناد ساواک درباره‌ی همسر حاج آقا مصطفی خمینی چه می‌گویند؟
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت