Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مراسم روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی در کرمانشاه، با درختکاری و افتتاح پروژه آبخیزداری و آبخوان داری در حوزه آبخیز تنگ کنشت کرمانشاه برگزار شد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، امروز(15اسفند) در این مراسم با بیان اینکه امسال ویژه برنامه روز درختکاری در شهر کرمانشاه به منظور پیشگیری از شیوع کرونا بدون حضور سازمان های مردم نهاد برگزار شد، اظهار کرد: با این حال امیدواریم مردم در هفته منابع طبیعی امسال  هم برای سلامتی طبیعت  که در حقیقت سلامت خودشان است، از کاشت درخت غافل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بازوند سپس از اجرای پروژه آبخیزداری و آبخوان داری در حوزه آبخیز تنگ کنشت به عنوان یک اقدام خوب یاد کرد و افزود: تا قبل از افتتاح این پروژه، در اثر بارش شدید باران احتمال جاری شدن سیل در محدوده شمال شهر کرمانشاه وجود داشت که با انجام عملیات آبخیزداری و آبخوان داری خوشبختانه این تهدید از بین رفته و  دیگر با بارش شدید باران محدوده شمال شهر کرمانشاه سیلابی نمی شود.

به گزارش ایسنا، بازوند ادامه داد: امیدواریم در حوزه آبخیز قره سو هم که هم اکنون احتمال وقوع سیل در اثر بارش های شدید را داشته و تهدیدی برای شهر کرمانشاه در بارندگی های شدید است، مشابه این طرح اجرا شود.

مقام ارشد اجرایی استان کرمانشاه تاکید کرد: در صورت اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوان داری در حوزه آبخیز قره سو دیگر نگرانی بابت جاری شدن سیل در بارندگی های شدید در شهر کرمانشاه نخواهیم داشت.

 پروژه آبخیزداری و آبخوان‌داری تنگ کنشت شهرستان کرمانشاه در مساحتی بالغ بر ۱۵ هزار هکتار و با اعتباری معادل ۸۵۰۰  میلیون ریال و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی امسال اجرا شده است.

 
ادامه این مراسم با نهال کاری توسط استاندار کرمانشاه و دیگر حاضران همراه بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی هفته منابع طبیعی و آبخیزداری و روز درختکاری كرمانشاه مراسم افتتاحیه پروژه آبخیزداری و آبخوان داری حوزه آبخیز شهر کرمانشاه تنگ کنشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولین استانی و شهری ارومیه، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

بر طبق اخبار غیررسمی این هتل ۲ ستاره است

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو - اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.

مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901566

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • فیلم | باران شدید در کرمانشاه؛ آبشار‌های بیستون زنده شدند
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه