Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از همه‌پزشکان و پرستارانی که شبانه‌روزی برای سلامت مردم در تلاش هستند از صمیم قلب تشکر و قدردانی می‌کنم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز پنج شنبه ۱۵ اسفند در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با ویروس کرونا، گفت: از همه پزشکان، پرستاران و همکاران که شبانه روزی در راستای سلامت مردم و جامعه زحمت می‌کشند، از صمیم قلب تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: تصور می‌کنم مسئله بیماری کرونا و مقابله‌با آن مسئله‌ای است که اقدامات همه‌جانبه‌ای در این راستا تاکنون انجام شده است.

وی افزود: برای اخذ تصمیمات و اقدامات مرجع تشخیص این موضوع در حوزه کاری کادر پزشکی است.

امام جمعه بیرجند خطاب به ریاست دانشگاه علوم پزشکی، گفت: با توجه به تدین شما، ما موضوع تعطیلی نماز جمعه را حمل بر صحت می‌کنیم و ما با شما هماهنگ هستیم و با توجه به تخییری بودن نماز جمعه(در زمان غیبت امام عصر”عج”)، اشکالی ندارد که نماز جمعه با عنایت به اضطرار موضوع، تا رفع بحران تعطیل شود، ما حتما همکاری می‌کنیم تا مردم راحت باشند.

عبادی با بیان اینکه در اسلام در بعضی موارد دستور نماز خوف داده شده است، در این نماز بسیاری از اعمال و دستورات نماز عادی منتفی می‌شود، اظهار کرد: امیدواریم که خداوند مردم ما را حفظ کند و خطر رفع شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با ویروس کرونا، یادآور شد: سلام و عرض خداقوت ما را به همه همکارانتان برسانید و برای بیماران از خداوند درخواست شفای عاجل دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پزشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی