Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@15:54:20 GMT

لغو نماز جمعه در اراک و سایر شهرهای استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۶۲۶۵

لغو نماز جمعه در اراک و سایر شهرهای استان مرکزی

حجت لااسلام حاجی‌پور از لغو نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته در سراسر استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام « محمد حاجی پور» ضمن تبریک به مناسبت فرار رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: نماز عبادی سیاسی، جمعه این هفته (16 اسفند) به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و همچنین حفظ سلامت هم استانی ها تعطیل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی با اشاره به اینکه این آیین عبادی سیاسی برای دومین هفته متوالی لغو شد، افزود: نمازجمعه امری واجب و در راس امور قرار دارد اما با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع و سرایت بیشتر ویروس کرونا و تاکید وزیربهداشت در لغو تجمعات، این آیین از هفته گذشته در استان‌ها و شهرهای آلوده کشور لغو شد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه شامگاه گذشته بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، نماز جمعه در تمام مراکز استان‌های کشور لغو شد، ادامه داد: این مهم در سایر شهرستان های هر استان به نماینده ولی فقیه و استاندار و مسئولان امر سپرده شد که بنا بر جلساتی که در استان برگزار شد مقرر شد این آیین عبادی سیاسی در کل شهرستان ها استان مرکزی نیز لغو شود.

 

وی همچنین بر توجه هر چه بیشتر مردم به بهداشت فردی و عمومی تاکید کرد و ادامه داد: توصیه میشود مردم عزیز مسایل بهداشتی را رعایت کرد و با ماندن در منازل خود کادر پزشکی و درمانی را در این مهم یاری و به فکر سلامت خود و خانواده باشند.

 

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی اراک نماز جمعه استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در نماز جمعه تهران

دیگر خبرها

  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • جوانان آثار شهید مطهری را مطالعه کنند
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد